Voor de verandering eens vis, aardappelen en groente. Viscurry ofzo is denk ik toch meer mijn ding.
cursebreaker
Geplaatst: 01-11-20 19:40
@Granoek & @amanda
Ja, heerlijk idd zo'n monkey platter tijdens zo'n avondje. Vind dat ook gezellig en je kunt zoveel kanten op met zo'n monkey platter heerlijk snaaivoer idd haha.
--- Lekkere dingen komen weer voorbij!
Die sushi ook allemaal; jammie!!
---
Hier vandaag Burritos gemaakt met het verspakket van AH.
Ik doe dan de overgebleven vulling van vlees/bonen/groenten mix, bovenop de burritos in de ovenschaal en dan kaas er overheen en dan gaan ze even de oven in. Smaakte weer goed #gezinsfavoriet
Ontbijt vanmorgen, geruld ei en vega worstjes van de Ikea
En als avond eten een lekkere pasta
ellepel
Geplaatst: 01-11-20 20:05
cursebreaker,dat ziet er lekker uit! bij mij zit er heel wat minder op
dag 2 van wraps. dit keer uit de oven met een vulling van ui,knoflook,gele courgette,paprika en kipgehakt. en nog sausje van kruiden en tomaten er door. boven op een klein beetje kaas want dat was dus op!
LiannePuthzy
Geplaatst: 01-11-20 20:52
Lokale horeca steunen: Ravioli met geitenkaas, honing en een bieslook crème. Ratatouille en een stukje broccoli
Niet echt een denderende foto maar het was wel lekker. Turks brood met mayo, ketchup, sla, komkommer, gebakken uitjes en een vega hamburger. Ik vond de hamburger eigenlijk te vlezig, daar houd ik niet zo van. Maar wel lekker voor een keertje. We hadden er ook zoete aardappelfrietjes bij, alleen waren deze een beetje verbrand..
moonsparkle
Geplaatst: 01-11-20 22:13
@lianneputhzy dat stronkje broccoli ziet er wel sneu uit
Boras
Geplaatst: 01-11-20 22:14
Heerlijke Shepherd's pie.
Ik heb niet helemaal het recept gevolgd, dan was het een kh-arme versie geweest.
Ik kon het niet laten om een keer aardappelpuree te gebruiken. Heerlijk vind ik dat
DideH
Geplaatst: 01-11-20 23:25
moonsparkle schreef:
@lianneputhzy dat stronkje broccoli ziet er wel sneu uit