Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga niet zoveel naar restaurants, misschien zijn degenen waar ik wel heen ga gewoon heel erg van de goedkope pasta
Ze hebben een pompoen-zoete aardappelburger tegenwoordig...! Ik verheug me er al zo op dat hij sowieso gaat tegenvallen
Heel leuk tentje, de bediening was wat langzaam maar volgens mij kwamen we ook gewoon tijdens spitsuur. En het eten was verrukkelijk! Als afsluiter had ik een Algerijnse koffie met oranjebloesemwater, klinkt heel zweverig en hipster maar het was heel lekker, het geeft een soort parfum aan je koffie
Magrathea schreef:Oh gekIk ga niet zoveel naar restaurants, misschien zijn degenen waar ik wel heen ga gewoon heel erg van de goedkope pasta
![]()
Net ingeslagen bij de Coop, 15 euro voor 2 pakken tofu en 8 bakjes burgers, gehakct, spekcjes en nog meer![]()
Ze hebben een pompoen-zoete aardappelburger tegenwoordig...! Ik verheug me er al zo op dat hij sowieso gaat tegenvallen
Nikass schreef:Magrathea schreef:Oh gekIk ga niet zoveel naar restaurants, misschien zijn degenen waar ik wel heen ga gewoon heel erg van de goedkope pasta
![]()
Net ingeslagen bij de Coop, 15 euro voor 2 pakken tofu en 8 bakjes burgers, gehakct, spekcjes en nog meer![]()
Dit soort "vervangers" vind ik dus allemaal niet te hachelen
Lekker! 
). Maar misschien toch even wat pakken halen voor wat 'altijd handig' momenten.
Nikass schreef:Wat zijn lekkere (en makkelijk verkrijgbare) vegan koekjes?
Bestaat er vegan chocolade en is dat ook echt lekker?
Okee zo erg is het nu ook weer niet maar ik eet ze wel vaak
Maar goed, dat is echte praliné vulling ook.
ijs!
Beetje jammer. Sowieso had ik ook echt nog nooit gehoord van kaas in olijventapenade
Niet heel veel, maar zo'n smaakstof van die hele kleine visjes, ben de naam kwijt.. Toch altijd jammer, in van die bakjes die worden gepresenteerd als handgemaakt en natuurlijk en zonder toevoegingen.. dan verwacht je gewoon een lekker plantaardig smeersel
)
, maar daar moet je me op een ander moment even aan herinneren, dat staat namelijk thuis in de kast.