Oe als die pizza goed meevalt, neem ik die volgende keer ook. Het brood is mwoaah, beetje gek van textuur en je proeft de abricoos heb ik altijd de indruk. Maar goed, af en toe is het wel handig. Heb nog een paar pakjes atkins meer staan ook, zitten stuk meer khd in, maar die smaakt wel gewoon naar "normaal" brood.
Laura82
Geplaatst: 11-08-16 11:23
Ben wel benieuwd naar die pizza! Valt me mee qua khd, heb wel eens eerder khd arm pizzadeeg gezien maar daar zat evengoed nog heel veel in.
Travellust
Geplaatst: 11-08-16 14:50
Sec, je verhaal is duidelijk hoor Ik vroeg mij af wat het precies inhield. Maar ik wil nog niet dood hoor
Heb net trouwens even je link gelezen over carb backloading, en daarin staat inderdaad een stuk dat je kh niet mee moet tellen uit groente Denk ook dat (dacht) Laura het daarvan had? Wel grappig stuk eigenlijk en interessant. Nu die andere dingen even bekijken van de site.
Carb Nite, zou ik niet kunnen denk ik. (het laden van koolhydraten met een hoge glycemische index. Ijs, taart, patat, milkshakes maar natuurlijk ook aardappelpuree en witte rijs (nee geen zilvervliesrijst).)
Interessant, ik ben heel benieuwd hoe je je gaat voelen. Plaats je hier alles, want wil je graag volgen
Carb nite zou dit weekend wel goed uitkomen, zondag waarschijnlijk etentje
secricible
Geplaatst: 11-08-16 15:08
Ja, ik ga jullie op de hoogte houden Heb ook voor mezelf een excelbestand gemaakt om ketoflu-klachten en veranderingen aan mijn lijf te monitoren. En een wordbestandje om een dagboekje bij te houden.
Ondertussen leer ik waarom ik normaal gesproken bij een dieet mezelf niets ontzeg en daarom zo dol ben op If it fits your macros (je mag alles eten zolang het binnen je macros past). Het idee dat ik morgen geen koolhydraten meer mag zorgt er voor dat ik vandaag zin heb in tosti's, croissantjes, broodjes, vanillevla en chocolade Dingen die ik normaal helemaal niet boeiend vind (ik eet nooit tostis en croissantjes laat ik altijd liggen in een hotel. En eet al meer dan een jaar vrijwel geen brood meer....) Dus ik ga er maar gewoon voor, alles met mate en gewoon even genieten en dan morgen volle bak. Eigenlijk vind ik mezelf gewoon hilarisch op dit moment Zo'n "je mag niet aan roze olifant denken" moment
Laura82
Geplaatst: 11-08-16 15:26
Hahaha ik heb dat andere keren ook heel erg gehad, deze keer ben ik gewoon meteen begonnen toen ik het bedacht had, dat scheelde bij mij een hoop frustratie. Ben ook wel heel benieuwd naar je resultaten!
Ik denk dat ik vanavond eens ga zwemmen, eens kijken hoe dat bevalt qua beweging. Ik vind de sportschool echt ernstig stom, en mn abonnement loopt bijna af, dus ik ben op zoek naar iets anders. Verder wandel ik heel veel, heb in juni 42 km (wandelmarathon) en probeer dat nu op peil te houden. Maar wil er nog iets bij.
Hahaha komt vast helemaal goed Sec! En soms is het gewoon lekker om van alles te eten (wel na 1900uur las ik )
Zwemmen is lekker Laura, doe ik in de winter. Alhoewel het nu wel herfst lijkt dus wat dat betreft... Skeeleren, fietsen, hoepelen of touwtje springen iets voor je?
Hoepelen nog nooit geprobeerd, fietsen doe ik wel redelijk veel maar nu op moederfiets ook niet echt een hobby touwtje springen vindt mn bekken nog niet zo leuk. Skelleren ooit in ver verleden wel gedaan, dat zou ik wel weer eens kunnen proberen! Maar zoek ook beetje iets voor binnen, voor de echt slechte dagen en straks weer in de winter.
Misschien is een setje kettlebells iets voor je? Kun je vrij breed me aan de slag
Laura82
Geplaatst: 11-08-16 16:13
Ik ga eens kijken wat ik daar allemaal mee kan. Is wel fijn als ik thuis wat kan doen, dan ben ik wat minder aan de avonden gebonden.
Travellust
Geplaatst: 11-08-16 16:15
Haha hoepelen is wel leuk, ik heb het maandag gedaan 2 minuten links en rechtsom en ben nog steeds bont en beurs Dus hopelijk trekt dat snel weg want nu het gewoon te pijnlijk Verder is het leuk hoor
Action heeft vaak kettlebells, en o.a. Jillian michaels heeft een leuke kettlebell workout
Laura82
Geplaatst: 11-08-16 17:07
Ff zitten kijken, die ziet er leuk uit!
050206051012
Geplaatst: 11-08-16 19:02
Best oké, die pizza! De bodem is wat fluffy zompig en beetje droog, maar met het beleg erop een heel prima alternatief voor een normale pizza. Volgende keer bestel ik het weer mee!
Ziet er zeker goed uit! Lekker veel kaas er op en nomnom
Laura82
Geplaatst: 11-08-16 19:45
Ziet er goed uit, dat neem ik in mn volgende bestelling mee!
Kimmes
Geplaatst: 12-08-16 09:04
Hij ziet er lekker uit
Hoepelen schijnt heel goed te zijn. Jammer dat ik er niet zo goed in ben
O: lijnzaadpap M: Tonijn of zalm salade A: ?
Ik zie vaak de tussendoortjes staan, maar daar heb ik eigenlijk zelden behoefte aan. Ben ook altijd druk, wellicht dat dat scheelt. Wel jammer dat daardoor het drinken er ook bij inschiet
Gebruiken jullie trouwens kokosolie? En zo ja, is die van de Action wat? Ik lees er regelmatig over dat het zo goed is om te gebruiken.
Als je kokosolie wil gebruiken kun ie beter geen ontgeurde gebruiken(de meeste goedkope zijn ontgeurde ) dat zijn vaak vetten geperst van mindere kwaliteit noten die wel ontgeurd moeten worden
Laura82
Geplaatst: 12-08-16 09:11
Ik heb zelf echt tussendoortjes nodig om een beetje op gang te blijven. Is ook beetje gewenning, op mn werk in de koffiepauzes eet iedereen eigenlijk wel, dus daar ga je dan vanzelf in mee. Wel zijn ze nu veel kleiner dan voordat ik kha at, omdat ik veel minder trek heb.
Nou ja, minder trek... Dat ging op tot gisteren Sinds gistermiddag al de hele tijd trek. Telkens het gevoel dat ik niet genoeg heb aan mn maaltijden, maar als ik meer eet blijft dat gevoel gewoon. Nou ja, het zal wel weer over gaan ook...
marleen_usar
Geplaatst: 12-08-16 09:49
Ik heb de my taste app, staan lekkere dingen bij.Ik ga nu chocolade cakejes bakken van amandelmeel.
Ontbijt, koffie met melk. Melk wel al verminderd naar 100ml iov 150ml en dat was goed te doen dus top! En griekse yoghurt met beetje kwark en lijnzaadolie er doorheen, met walnoten. Voel me 0 verzadigd, lijf blijft roepen op khd natuurlijk, maar goed. Ook nog ongesteld geworden, kan er ook wel bij Straks zalm met avocado. Denk dat ik daar blijer van wordt.
Laura82
Geplaatst: 12-08-16 11:52
Oh ja, fijne combi met die ongesteldheid. Zalm en avocado
Ik heb straks een restje gegrilde groenten van gisteren en een gekookt eitje, ben bang dat ik er niet genoeg aan ga hebben. Eens kijken of ze iets in het bedrijfsrestaurant hebben wat enigszins ok is.