Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb er maar eentje gehaald nu.. Ik ben zoooo verzot op uienringen he hahaha! Nu kan ik ze lekker altijd bakken
Natuurlijk ga ik dat niet doen, want dan ben ik straks dik en ongezond haha!
Vorige week zat ik in de klas en toen begon er opeens een klasgenoot te brullen over mijn 'veganfood' foto's op Instagram. Vervolgens werd de rest van de klas wild en wist iedereen dat ik plant-based eet... Daarna werd de helft wild, omdat ze me maar een nep vegan vonden en toen kreeg ik ook nog eens te horen hoe hypocriet en ongezond ik ben.
Snappen jullie het? Dan doe je zo hard je best om gezonder en bewuster te leven en dan word je vervolgens zo door het slijk gehaald. Tegenover me zaten een aantal klasgenoten die echt veel, maar dan ook veel te dik zijn een broodje frikandel naar binnen te werken. Blijkbaar is dat wel sociaal geaccepteerd? Of is het kwetsend als je ongezonde mensen wijst op hun etensstijl? Ik begrijp het in ieder geval niet.
Haar hele familie heeft hartklachten maar ze leeft gezond hoor! 
(Al was ik er vrijdag en toen stond er ook stoofvlees op het fornuis). Ben alleen bang dat ze in het weekend genoeg eten om de rest van de week in te halen.
Alleen ik ben al blij dat ze het idee hebben om te minderen. Nu nog een beetje sturen in de uitvoering.
Want vroeger at ik toch ook gewoon vlees?
Dat is schijnbaar toch het meest vleeseter-achtige deel aan ons lichaam, en moet je ze zien, die enorme hoektanden waar wij vlees mee kunnen verscheuren
8nnemiek schreef:Die is goed ja![]()
Ook eigenlijk hilarisch dat die hoektanden er altijd weer bij worden gehaaldDat is schijnbaar toch het meest vleeseter-achtige deel aan ons lichaam, en moet je ze zien, die enorme hoektanden waar wij vlees mee kunnen verscheuren
![]()
[ Afbeelding ]
Ik weet die van mij goed te vinden omdat ik er eentje heb met een kroon, die is wat spitser
Kan ik toch karkassen rauw verscheuren, huzzah
Ik word vampier!
Het voelde wel een beetje als falen, maar ik wilde mezelf ook niet dwingen en hierdoor niet lekker kunnen eten/genieten van de vakantie.