Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ullaatje schreef:pppfff wat zijn jullie streng zeg,
Jolien is enthousiast dat mag toch!!
Dorus schreef:ullaatje schreef:pppfff wat zijn jullie streng zeg,
Jolien is enthousiast dat mag toch!!
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat nadat ik dagenlang bijna alleen berichten heb gezien met "ik heb gestemd" en "ik ook!" mijn muis gevaarlijk dicht in de buurt komt van het stipje om die weg te halen. En dan hobbel ik al langer als vandaag rond in dit topic. Wat voor invloed denk je dat dat heeft op mensen die nog helemaal niet zo thuis zijn in dit topic en juist met taarten decoreren willen beginnen?
Enthousiasme is niks mis mee, maar er moet wel balans zijn en als je het mij vraagt was die balans de afgelopen week ver te zoeken.
Jolien87 schreef:Laat ik dan meteen maar weer een vraag stellen over bakgedoe
Weet één van jullie het verschil tussen eiwitpoeder en meringuepoeder?
dancertje schreef:Jolien87 schreef:Laat ik dan meteen maar weer een vraag stellen over bakgedoe
Weet één van jullie het verschil tussen eiwitpoeder en meringuepoeder?
kom het volgende tegen weet niet of je er wat aan hebt?
meringuepoeder
Ingrediënten
Maïszetmeel (afkomstig van genetisch gemodificeerd maïs), eiwit, suiker, emulgator: Arabisch gom (E414), stabilisatoren: calciumsulfaat (E516), citroenzuur (E330), voedingszuur: natrium kalium tartraat (E337), stroom agent: siliciumdioxide (E551), kunstmatige aroma's.
en eiwit is een pure eiwit
Jolien87 schreef:Ohja hihi, was misschien handig geweest als ik ook had vermeld dat je, je inderdaad moet aanmelden hihi. Fijn dat je misschien iemand hebt.De leden op dat forum willen altijd wel graag helpen, hangt een fijne sfeer vind ik
Bak je zelf ook weleens wat, Marije?