Wat nemen jullie altijd als gezond vega tussendoortje?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bijna alles veganistisch en het was echt lekker! delerium schreef:You just made my day. Ieuw.![]()
Deze week zijn bij de AH de tofu-roerbakblokjes in de 99 cent.
Voorraadje meegenomen, staat er op "niet geschikt om thuis in te vriezen". Ofwel, het hele zutje ligt gewoon in de vriezer![]()
Maar bij de nieuwe reeks burgers en shoarma's viel het me ook al op: niet geschikt om in te vriezen. Waarom?

) en voor haar een stuk koolvis met peper. was groot succes, ik lekker mn groentjes en cocos en zij gezond en toch voldoende maagvulling.
Ik speel wel al m'n hele leven met vega, als jonge meid vond ik tofu al erg lekker als we bij de Chinees gingen eten. Ik was de enige die dat ooit bestelde toen
Voorraadje vegetarische kipstukjes van de vegetarische slager ingeslagen. Kostte "wat" moeite ze mee te krijgen bij de Jumo, maar al met al: missie geslaagd

Citaat:2.2. Op de uitdeeldagen krijgt u bij aankoop van een vlees-, kip- of vleesvervangingsproduct van de slagerijafdeling van uw JUMBO Supermarkt (vleeswaren uitgesloten) één geselecteerd actie-vleesvervangingsproduct naar keuze gratis, op voorwaarde dat u het desbetreffende vleesvervangingsproduct gelijktijdig met het vlees-, kip- of vleesvervangingsproduct afrekent. Het actie-vleesvervangingsproduct zal in dat geval bij de kassa worden aangeslagen voor een prijs van EUR 0,00. Het is niet mogelijk om het gratis actie-vleesvervangingsproduct op een andere manier te verkrijgen (bijvoorbeeld achteraf met een kassabon waarop een vlees- of kipproduct staat).
2.3. De geselecteerde actie-vleesvervangingsproducten zijn herkenbaar aan het rood/gele boekje. De geselecteerde actie-vleesvervangingsproducten verschillen per uitdeelperiode:
- In uitdeelperiode 1 (10 april t/m 13 april 2013): een verpakking vegetarische kipstukjes van de Vegetarische Slager (+/- 160 gram) of een verpakking met twee groenteschijven van het JUMBO huismerk (Vivera).