_Malu_ schreef:De Gi waarde van spelt en boekweit zijn ook lager dan het meel wat gebruikt wordt in gewoon brood. Je krijgt dus minder schommelingen in je bloedsuikerspiegel!
Ik zit nu aan een schake van blauwe bessen, water en een schep vanille proteinepoeder, kan nog niet zeggen of ik het lekker vind...
je was me voor, niet goed gelezen

spelt brood wil ik wel gaan kopen. Hoop dat ze het hier bij de Ah hebben en anders de ekoplaza. De makro heeft het ook. En sowieso wil ik snack à jacks en ontbijtkoek etc. Vervangen door iets beters. Noten, of een ei ofzo.                                                         

net nog wel even een roggebroodje gegeten, anders zit ik straks weer te kwijlen van de trek, maar kreeg m'n appel er niet meer in 
 dus dan gelijk even de eerste km's op de teller rijden en ook even langs de jumbo. Moet zeggen dat het brood van de jumbo, "goudeerlijk", wel erg lekker is en ook geen e nummers en kleurstoffen bevat dus die neem ik weer eens mee. En bij 25 euro krijg je 5 euro korting, ook wel leuk!                                                         
 (ben ongeveer 7 kilo te zwaar/ nu nog 4,5 kilo) En eet voor mijn gevoel meer als ooit...