Hoe maken jullie meestal je groenten klaar? Ik vind zo'n zakje roerbak uit de pan al snel saai en niet zo heel lekker
wat nemen jullie meestal? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat nemen jullie meestal?
dank jullie voor de tips .
hij houdt bijv heel erg van zuurkool terwijl ik daar echt van over mijn nek ga. 

Ohja, als ze het niet overleeft is dat de wet van de natuur, en ik heb absoluut het recht niet om daar iets aan te doen. Gezellig... 
Zo zwart wit allemaal. En jij wordt aangevallen omdat je iets doet wat goed is voor jezelf, voor de dieren en voor het milieu. Wat een omgekeerde wereld!!Appelmoes_11 schreef:Zojuist door mede-veganisten weer compleet de grond ingeboord omdat ik een pony heb en een uurtje per dag op haar rug ga zitten. Ik ben ook een vreselijk hypocriet iemand eigenlijk, alle dieren moeten gewoon vrij! Laat ik haar vrijlaten op het strand en hopen dat ze naar Schotland zwemt.Ohja, als ze het niet overleeft is dat de wet van de natuur, en ik heb absoluut het recht niet om daar iets aan te doen. Gezellig...
Appelmoes is lekker hé!
Niet dat ik geheel veganistisch wil gaan eten (dan krijg ik teveel tekorten, loop nu al met een ijzergebrek
), maar om af te wisselen lijkt me wel leuk
ik doe niet echt aan maaltijden namelijk, dat past gewoon niet bij me. Aanraders om te eten zijn wel de Spicy Bean Burger van Vivera, de yoghurtreeks van AlproSoya en de AH huismerk sojamelk!
Ik heb wel een recept voor suikervrije veganistische ijskoffie, mag dat ook? 
Ik ben echt verslaafd aan ijskoffie, dus was erg blij toen ik deze vond
Als ik nog een leuk recept tegenkom zal ik het doorgeven!
maar om daar nou genoeg van te drinken om aan de dagelijkse behoefte te komen... dan krijg je behoorlijk wat vleugels
daar slik ik dus pillen voor. Verder, tja... als je niet aan maaltijden doet wordt alles een stuk makkelijker 
Het is zo'n alles-of-nietscultuur, puur omdat je de 100% niet nastreeft mag je ook geen 90% halen lijkt het wel. Zucht... leven en laten leven
Ik rij bijv. wel met bit en een boomzadel (ook wel bitloos maar niet altijd), maar Rowan wordt wel natuurlijk bekapt, gaat straks naar een hit-actiefstal en doe ook wat parelli. Ik probeer gewoon het beste uit 2 werelden te halen, maar dan lijkt het wel alsof het helemaal niet meer goed is...
Ik denk altijd maar, iedere stap in de 'juiste' richting is er één. Als jij bijvoorbeeld je paard zo natuurlijk mogelijk houdt en daarbij een uurtje per dag op de zogenaamd 'verkeerde' manier op haar rug gaat zitten, ben je al 'beter' bezig dan veel mensen. Maarja, dan kunnen mensen aan allebei de kanten geen labeltje meer op je plakken, en dat is natuurlijk dramatisch 
da's toch behoorlijk scheef...
)
Maar vind eigenlijk alleen de tartex groene peper lekker.
bedankt voor de tip! Zodra ik mijn AH-huismerk biologische brood binnen heb, ga ik het proberen.
Ik lust sowieso heel weinig, dus dat wordt experimenteren. 
(ziet er ook heel gezellig uit, zo'n roze boterham).
Ik hou niet van zoetigheid op brood en kaas wordt ook wel een beetje eentonig, dus ik was echt zoo blij toen ik deze spreads had gevonden. Magrathea schreef:Wij eten frittata, krieltjes, champignons en nog wat groenten.
Hoe maken jullie meestal je groenten klaar? Ik vind zo'n zakje roerbak uit de pan al snel saai en niet zo heel lekkerwat nemen jullie meestal?
- heel erg lekker! Maar hoe bereid je dat het beste? Valt bij mij zo snel uit elkaar..
ik vind sandwichspread van de supermarkt ook echt niet lekker dus dat komt goed uit.
Ik kan het me wel voorstellen dat je er dan geen zin meer in hebt,
Ik ben heul erg benieuwd, vooral naar die quornterrine, klinkt erg apart namelijk
Renske_M schreef:Veganistisch zijn lijkt me erg lastig, maar inderdaad, volgens mij eet je als vegetarier al snel ongemerkt veganistisch! Dat scheelt weer
Dat is puur zuivel.