ik moet eigenlijk voor zaterdag nog ene taartje maken maar ben grieperig dus moet f fgana uitzoeken of en hoe ik dat doe.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Ik heb echt de meest fantastische verjaardag gehad, ik dacht met het gezin uit eten te gaan, maar uiteindelijk met m'n liefste vrienden erbij! Surprise! Had m'n liefste mama schijnbaar al weken zitten bekokstovenIk wist van niks! Was compleet flabbergasted bij aankomst in het restaurant. Iedereen heeft het zo goed verborgen gehouden en maar volhouden tot morgen of zaterdag blablabla
Heb ook geweldige cadeaus gehad, een mand met bakspulletjes, Blond dingetjes en een mooi halster voor Kas. Envelopjes met inhoud voor aanschaf van een foodprinter en van m'n ouders een schitterende ring van witgoud en geelgoud met diamantEn van vriendjelief mag ik kaartjes naar keuze voor een musical of concert uitkiezen!
Dit vergeet ik nooit meer! Zo wil ik wel vaker 30 worden
Esgaroth schreef:Kinke, wat een prachtige koekjes!! Daar zou ik er best 1 van lusten
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat een cakecombinate van cakemix en biscuitmix niet werkt in de ovenMijn cakemix was op, ik had maar voor een halve cake, dus ik dacht slim te zijn door het zo op te lossen.
Mission failed (al begrijp ik eigenlijk totaal niet waarom....)