Chernique schreef:Hoihoi!
De ceremonie was echt heeeeeeel erg mooi en k heb een mooi gedicht voor kunnen dragen
Wat goed dat je een gedicht hebt voorgedragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Morgen een workshop 'kussen en tiara'. Ben zo benieuwd! Ga ik ook gelijk Jaime ontmoeten, die komt ook
Naomi_Haffie schreef:Zo, ben naar taart en decoratie winkel geweest in Geldermalsen ; €91.90 kwijt
Mayo schreef:Thuis en kapotPfoe best vermoeiend zo'n hele dag
Maar het was leuk en gezellig. Foto's komen nog, wil nog Wat dingen afmaken
Naomi_Haffie schreef:Ben benieuwd naar de foto's !
Ik weet niet zo goed wat ik voor een taart moet maken morgen.
Mijn opa die word vrijdag 80 en die is al wel een tijdje ziek, heeft ook erg lang in het ziekenhuis gelegen.
Lindas2 schreef:Leuke pokemontaart!!
Ben wel benieuwd naar de foto's mayo!
Ik heb hier echt een drama... Een vriendin van mn moeder had gevraagd of ik alsjeblieft cupcakes wilde maken voor haar zoontje.. dus die ben ik nu aan het bakken maar de papiertjes laten bijna allemaal los
.. Iemand de gouden tip? Ben ook al aan het googlen geweest... Heb nu de baking cups van House of Marie (die schenen wel heel goed te zijn)
Mayo schreef:Off-topic:
Waar is die verborgen camera???? Heb ik lekkere boerenkool stamppot met rookworst gemaakt.. Laat ik het bord vallen!Nou ik kan je vertellen dat stamppot en jus best ver komt (lees tot boven de lichtknopjes en op je wc deur). Klerebende opgeruimd, stuk plastic van een knopje op de kraan onder m'n nagel AU!! En om het af te maken m'n duim tussen het deurtje en het keukenkastje!
*zucht*