Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ecyoj schreef:Heino schreef:Ik ben afgelopen dagen in Duitsland op vakantie geweest en heb me gek gegeten en gedronken aan chocolade koala's en punica
punica ja
dat mis ik hahaha
en de bbq smaak ship. kan niet wachten tot ik weer in frankrijk ben.
hier hebben ze ook weel bbq maar dat is bbq ham ofzo. die is stukke minder lekker.
en de mayo uit frankrijk mis ik hier. (gelukkig is er nu een winkel in schagen die ze verkoopt)
ecyoj schreef:Em-Te???
nooit van gehoord.
Sorriso schreef:Kitten84 schreef:Vroeger in Den Helder zat er in de stad een snoepwinkel en die had crunchy's(krokante honing met chocola eromheen) en chocolaatjes met pindakaasvulling.
Ik ben in 2008 naar Engeland geweest en heb een voorraad aan crunchy's ingeslagen, maar die zijn weer op..
Bij America Today hebben ze candybars van krokante honing met chocolade eromheen. Als ik me niet vergis met een rode wikkel eromheen!
Wen_en_Jelle schreef:Ik weet niet of hij al langs is geweest, want heb niet alle pagina's doorgelezen, maar: 7-up ice cola... Dat is al heel oud... en heel lekker
blackpegasus schreef:Sorriso schreef:Bij America Today hebben ze candybars van krokante honing met chocolade eromheen. Als ik me niet vergis met een rode wikkel eromheen!
Daim. Te koop bij Ikea trouwens.