Ik ga morgen stukje terug lezen en reageren. Vandaag erg vermoeiende dag gehad. Morgen worden mijn spullen voor de tweede keer aangeboden Kan ik eindelijk beginnen
Waar bestellen jullie eigenlijk je taartdozen? Ik had laatst besteld, de grootste die ze hadden bij taartendecoratie, namelijk 25 cm.. Maar mijn grootste bakblik is 25 cm en dus past de taart er net niet in... Groetjes
Het lukt mij niet om de marsepein netjes om het taartje heen te krijgen zeg maar. ( ik heb altijd vouwen? zelfs wanneer ik het helemaal onder het taartje trek )
en vaak komt bij mij dan de vulling, en ik heb al verschillende gehad. Op een gegeven moment ook door de marsepein heen. Hebben jullie dit ook?
Wat voor vulling doe je er tussen dan? Met bv jam etc moet je een dijkje botercreme spuiten (of prutsen, zoals ik heb gedaan ) en niet te dicht op de rand. Dan komt je vulling ook niet naar buiten als het goed is. En gewoon wat video's kijken op youtube etc voor het bekleden. Ik kan het ook nog niet perfect, maar is gewoon een kwestie van doen en veel afkijken
Bedankt allemaal Het gaat me opzich best lekker af Ben pas deze week begonnen.. eerst een mini boltaartje met roosjes, toen een grote boltaart met schaap, en nu deze winnie geboetseerd.. ben best tevreden
vind het zo zonde van de marsepein om het zo de prullenbak in de mieteren.... en tja, hans is ook dol op marsepein maar die eet heus niet altijd die boetseersels op.
Wat leeeeeuk lisette! Hoe heb je die boomstronk gemaakt?! Die wil ik namelijk ook maken Mijn pooh zit al wat achterover geleunt.. maar moet nog een boompie achter op de taart
Luckymoon
Geplaatst: 03-02-10 23:04
Willen jullie me alsjeblieft een heel goed argument geven om deze maand écht niet meer te bestellen?!
Ik heb nu alwéér een leuk mandje vol met spullen die ik ( ja echt hoor!) nodig heb, terwijl ik vanmorgen mijn meest recente bestelling bezorgd heb gekregen *zucht*
Zou er ook een soort AA voor taartenmaakverslaving zijn?
Sjimmy
Geplaatst: 03-02-10 23:04
Boetseersels, daar doet die vent van mij een moord voor!
Die had dus ook meteen die sneeuwpop cupcake te pakken