Gaat goedkomen, wat kan je verkeerd doen behalve de verkeerde maat te geven. Adem in adem uit en wees één met de schoen
Madeira_
Geplaatst: 18-03-09 01:18
Heey meiden
@SannevdM, je kunt altijd een afspraak maken bij de orthodontist. Als het niet nodig is, zegt hij dat vast wel . Hoe is het verder met je?
@Ingrid, sportief van je!
@Katia, en tegen mij zeggen wat heb je mooi lang haar?
@Wendy, ben het met Katia eens.
@Patricia, mooi rijbroek . Netjes ook je kleren voor je eerste werkdag! Succes!
@Angelique, misselijk? Volgens mij hoor ik je er vaker over. Niet is naar de huisarts gaan? .
@Irme, ben je ziek? Beterschap
@Noor, beter teveel dan te weinig leren volgens mij doe je erg hard je best op school. Denk ook nog een beetje aan jezelf he!
Ik heb vandaag zoveel overdag geslapen.. jullie raden het vast al.. heb nu geen slaap meer.. zo maar weer even proberen.
Voel mij eigenlijk wel een beetje een spijbelaar.. Want ik voel me verder niet ziek ofzo en zit hier toch thuis.. Kan alleen niet lang staan, voel me nog een beetje slap.. Maar daar moet ik mij misschien overheen zetten? Bepaalde bewegingen (bukken, auw!!) moet ik ook niet doen overgens.. Is het niet aanstellerig om, als je maandag bent geopereerd, pas volgende week maandag weer te beginnen? … Hmm …
Echt stom, ze hebben gezegd dat ik tot volgende week zo min mogelijk verzadigde vet + vezelrijk moet gaan eten.. hmm..
Nou, mijn planning heb ik zo bedacht:
O: 2 beschuitjes T: 1 bolletje L: 1 bolletje T: 1 bolletje T: 1 stuk fruit D: gewoon wat de pot schaft, 1 bord T: 1 stuk fruit en wat magere yoghurt/kwark.
Nou ga maar weer proberen te slapen. Weltruste meiden!
Even snel hallo zeggen voor ik naar school vertrek! Denice: Ik doe nu het eerste en tweede jaar in één. Ik doe versneld, dus ik hoop de opleiding in drie jaar klaar te krijgen. Dit jaar is daardoor wel wat zwaarder (vooral met stage) maar dan kan ik wel mooi sneller aan de slag
mloei, zet 'm op vandaag! Heb de studie ook gecombineerd gedaan, is goed te doen.
Succes Patricia!
Paulien, ben idd vaker misselijk maar dat heeft vooral te maken met spanning. Nu is er het eea op het werk gebeurt en dan heeft dat een dag later vaak z'n uitwerking. Spijbelen doe je niet, je geeft zelf al aan dat je nog erg slap bent. Kan je thuis wel wat aan school doen?
Denice; je eet te weinig. daarom val je niet af. op het moment dat een lichaam te weinig voedingsstoffen binnen krijgt om gewoon te functioneren (dus zonder beweging of werk, ongeveer 1500 kcal), gaat je lijf op de 'spaarstand'. Dat betekent dat je lijf heel zuinig om gaat met de energie die het binnen krijgt en aanspraak gaat maken op voorraden. Dit zullen in eerste instantie de vetcellen zijn, maar hierin zitten minder voedingsstoffen voor het lijf dan in je spiercellen. Al gauw schakelt het lijf dus over op het verbranden van de spiercellen en die heb je nu net zo hard nodig! wanneer je weer gewoon gaat eten of een keer een uitschieter hebt omdat je een dag op pad bent en ongezond eet, slaat je lijf direct alle voedingsstoffen op, dus ook de verkeerde. gevolg is dat je keihard aankomt. Wil je toch afvallen, is het nodig om steeds minder te gaan eten.
Ik heb voor het eerst in weken weer es op de weegschaal gestaan...was niet goed even een stuk extra motivatie om echt weer te gaan sporten, want dit is niet leuk meer
Oh, Patricia, dan kan je outfit helemaal prima Succes vandaag!
Vanaag weer niet zo'n goede dag denk ik O cornflakes met yoghurt en vla T1 5 baastognekoeken T2 ik hoop een appel L 2 beschuit met aardbeien en 1 cracker met kaas T ws sinaasappel D lasagne en yoghurt en vla T cake
Mogguh dames Moet zo werken dus lees vanmiddag even bij Gister tóch weer naar de chocola en chips gegrepen Maar wél nog wezen sporten Lekker uurtje Tae Bo gedaan En nog wat gepraat met een heuuule gespierde gast Zaterdag al ff mee staan praten omdat ie trainde met iemand die ik dan weer ken en hij vroeg nou in ene van of 'k een leuk weekend had gehad enzo En hij kwam naast me liggen buikspieroefeningen doen Raak de laatste tijd echt steeds vaker gewoon gezellig aan de praat met mensen waar ik normaal echt nooit wat tegen had durven zeggen Oh en ik ga waarschijnlijk kickboxen Wil dat al heel lang, maar durf niet zo goed Dus ga mee met een gast die ik ken die dat al een tijdje doet, kan ik daarmee sparren Vandaag weer gewoon werken enzo, dus hopelijk kan ik nu wél aan m'n gezonde eetpatroon vasthouden
Morguh..!! Gisteravond na het eten nog ff met z'n 2-en door het huis heen gevlogen met een sopje en de stofzuiger.. was heel hard nodig, maar nu is het wel weer lekker schoon...
WW vorige week: 57,5 volgens mij WW: 57,7, 2 ons erbij dus..
heb van de week niet echt op mn eten gelet en weinig aan beweging gedaan vanwege zere rug en schouders... ga vanmiddag naar de fysio, dus ik hoop op wat verlichting en groen licht om weer te gaan hardlopen!!
planning: O: muesli met magere aardbeienyoghurt T: 2 vb gegr. achterham T: eierkoek L: 4 vb, 2 met gegr. achterham, 2 met kipfilet T: eierkoek T: verse sinaasappelsap A: weet ik nog niet, broertje komt eten, en zoek een mager gerecht, wordt waarsch. varkenshaasjes met aardappelen en groenten.. iemand suggesties? T: ?
Over te weinig eten, je lichaam went er te snel aan. De eerste tijd val je af, maar daarna niet meer. ik heb dat net gehad, eet nu wat meer, en wat gebeurt er? Ik val juist meer af. Zelfs na een weekend met elke dag een kroket en soep bij de lunch, 3 borden eten bij de wokchinees, chips en snoep Dat zal ook wel niet het perfecte dieet zijn, maar zo zie je maar hoe gek je lichaam er op kan reageren.
De cursus dit weekend van de ijslandse instructeur was heel erg leuk. Ik had in augustus ook meegedaan met een ander paard en vond wel dat ik vrij weinig resultaat boekte in het weekend. De vorige keer had ik na het weekend het gevoel dat alles ineens kon, nu niet. Dat vond ik jammer. Paardje moet zich onder andere wat ronder maken, zijn rug dragen. Daar kon ik thuis mee oefenen, want hoe het moest wist ik wel zei ze. Dus toch gisteren rustig aan de slag geweest, paardje wordt er een beetje boos van om zijn rug te tillen, maar ineens viel het kwartje en zocht hij het zelf op
Maandag ben ik naar Equitana geweest, ook al een super dag. Een dag is daar wel altijd te weinig. Ik heb niet zo gek veel gekocht, maar wel een boek en dvd.
Mijn planning vandaag: o: 2 bb met smeerworst, glas optimel t: koek d: 350 gr yoghurt, beetje sla met mozarella en tomaat, cracker t: appel, kiwi d: biefstuk, aardappels en nog nader te noemen groente t: vitalinea chocolademousse
@sanne: mag je nu niet hardlopen vanwege je rug? Ik eigenlijk ook niet. Maar ik wil wel weer
Mijn dagplanning vandaag, komende dagen weer even wat opletten
O: 2 bb met philadelphia en tomaat t: appel L: 3 bb met philadelphia en tomaat t: sinaasappel t: sultana of zo (tentamen) D: penne met tonijn, doperwtjes & worteltjes t: ?
Bew: niks bijzonders, vanavond wat oefeningen wrs
xingridx
Geplaatst: 18-03-09 09:56
Sodera schreef:
Als ik jullie zo allemaal zie denk ik echt val je daar van af en krijg je dat ook allemaal nog op Hoeveel calorien zitten jullie per dag op?
Zo rond de 1700, 1800, Sodera En juist van zulke schema's val je af...je kan wel bijna niets eten, maar dat is uiteindelijk alleen maar slechter, je moet je spijsvertering op gang houden om af te kunnen vallen...en dat doe je juist door te eten
Je kan echt wel een hoop eten op een dag, als je maar voor gezonde dingen kiest
SuSem
Geplaatst: 18-03-09 09:59
MaiMai schreef:
@sanne: mag je nu niet hardlopen vanwege je rug? Ik eigenlijk ook niet. Maar ik wil wel weer
weet niet of het nu niet mag, maar op gevoel doe ik het nu niet, ben bang het erger te maken en het doet gewoon echt zeer... ik ga het vanmiddag even overleggen met de fysio...
@ sodera, ik zit ook rond de 1700, 1800 kcal... als ik minder eet, krijg ik savonds vreetbuien en ga ik slechte dingen eten.. merk de laatste tijd dat ik na het avondeten steeds minder vaak echte trek heb..
ik moet alleen niet te enthousiast traplopen maar voor de rest voel ik me helemaal lekker
Uberhaupt voel ik me lekker vandaag, ondanks een negatieve ervaring met de weegschaal...eindelijk loopt het allemaal weer eens goed en voel ik me weer beetje optimistisch en goed Denk dat de winterdip voorbij is, kom maar op met die zomer