Wow, wij hebben er maar 2 (vriend en ik, bij m'n vader hebben we er 3), waarvan één voor brood, bladerdeeg & ijsklontjes.
De andere ligt VOL met vlees en wat diepvriesgroenten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Een héle la?!?!
Wow, wij hebben er maar 2 (vriend en ik, bij m'n vader hebben we er 3), waarvan één voor brood, bladerdeeg & ijsklontjes.
Henzz schreef:En dat tussen de gevestigde orde wurmen is best moeilijk soms, je moet er dan eigenlijk best wat energie in steken
Ik heb in ieder geval veel van jullie allemaal geleerd en heb ook steun aan jullie! Thanxx allemaal!!
Sammiej schreef:ladyjoy schreef:Een héle la?!?!
Wij hebben 6 latjes
sokje87 schreef:Wij hebben 3 vriezer, 1 met 4 lades, 1 met 5, en 1 die net zo groot is als een koel/vries combinatie.
De laatste zit vol met vlees, in de 1ste zit de B&J la, en ook schalen met ingevroren spagetthisaus oid. In de middelste zit al het brood.
Sizzy schreef:Ik kan echt makkelijk zo'n bak B&J in één keer in m'n eentje opeten*shame on me haha
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:Wij hebben 3 vriezer, 1 met 4 lades, 1 met 5, en 1 die net zo groot is als een koel/vries combinatie.
De laatste zit vol met vlees, in de 1ste zit de B&J la, en ook schalen met ingevroren spagetthisaus oid. In de middelste zit al het brood.
WOOOW Met hoeveel zijn jullie thuis joh
WildWings schreef:Ik heb het idee dat ik hier constant genegeerd of weggekeken wordt, dus ik heb 't al gezien hoor. Ik probeer wel verder alleen af te vallen
ladyjoy schreef:Latjes?
ladyjoy schreef:Zo, ik kom net van de fysio.. Er is enige vooruitgang, dus dat is fijn
Ik ga op bepaalde mensen/dingen hier niet meer in, want dat zal niet zo goed aflopen denk ik (t gaat in ieder geval over weinig eten).
Ilske, ik vind het inderdaad te weing. Jouw avondeten is in mijn ogen een lunch en 1 broodje als lunch vind ik ook niet echt veel. Verder mis ik idd het fruit.