foei jolien!ons personeel is over t algemeen niet bar slim, we hadden n meijse die voor t koffieapperaat ging staan en naar me toe kwam, eeeeeuh myrt, waar staat de 65+ koffie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foei jolien!

arme jij.. 

Laat ze maar eens zoeken naar een onbestaand voorwerp en dan vooral even langs de buren sturen

(en dan vooral even naar de winkel sturen met huishoudelijke producten, die het meestal wel doorhadden dat het om een grap ging en het doodleuk meespeelden). Arme mutsen hadden dan de hele keuken al doorgespit, totdat iemand zei; goh, een vergiet is toch juist bedoeld om water eruit te laten lopen?
Als het water er niet uit moet lopen, dan pak je toch een pan oid?
(en voor hun een wijze les; eerst even logisch nadenken haha)
Myrthe_Yolto schreef:arme jij..
wij hebben echt n heeeeeele boel werken die bv geen engels kunnen enzo

Dom kind. Dromen doe je maar in je eigen tijd
.
. Siets schreef:Hier is het weer zover, vriendlief heeft vrijdag nog een chicken sate gehad, en had er vandaag alweer zin in.
Dat laat ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen.
Ze maakten bij de drive nog even een foutje, die positief uitviel voor ons. We kregen 2 zakjes mee, dat vond ik
al gek. Ik denk dus dat we een zakje hebben gekregen die eigenlijk voor iemand anders bestemd was, want daar
zaten 2 cheeseburgers en 6 kipnuggets in. Ik wilde er nog mee terug, maar mijn vriend zag dat niet zitten. Dat
was voor 'alle' keren dat er iets mis ging met onze bestelling. Ach ja, het was in ieder geval lekker.