Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verder was Marc met de kids doorgelopen toen ik bij de kassa stond, kom ik later bij ze had ie een hotdog voor me gekocht. Njammie, de kids hadden een ijsje.
trisca schreef:krijg je ook medicatie voor de traag werkende schildklier? Als die sneller gaat werken val je namelijk meestal af..
trisca schreef:krijg je ook medicatie voor de traag werkende schildklier? Als die sneller gaat werken val je namelijk meestal af..
Verder vroegen ze daar om zo uit het niets iets te zingen op een blues-schema die zo even gespeeld werd... pff, wat ik uitkraamde sloeg echt nergens op... maar t klonk wel bluesy

Maar goed, dat moeten we er maar af gaan skiën...
kenso0wlover schreef:trisca schreef:krijg je ook medicatie voor de traag werkende schildklier? Als die sneller gaat werken val je namelijk meestal af..
Mijn tante had ook een schildklier die traag werkte ( in een heel ernstige vorm dan ) en die kwam heel erg aan ervan!

ben nu 62 kilo, en ik wil 59 uiteindelijk. Even goed mn best doen, en op gewicht blijven dus 
Justarman schreef:Weet iemand trouwens of je van roken dik/dun word? de een zegt dat ze na het stoppen met roken veel aankomt, de ander zegt dat ze sinds ze is gestopt veel is afgevallen..