Ja, ik had hem gesneden don’t come at me

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:princequillo schreef:Beetje experimenteel met restjes, pakje indomie met restjes tomaat, peterselie, lente-ui en een creamy saus gemaakt met melk, mayo, sambal, bisbas (Jemense salsa) en wat ketjap manis. Smaakt verrassend goed ook al heb ik maar wat bij elkaar gegooid.![]()
[ [url=m/7wJRtA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er ook heerlijk uit! Je houdt niet van fijngehakte peterselie zeker?
spottedponie schreef:deksel schreef:Thee, bak aardbeienyoghurt (en nog te zuur voor mij, blegh) en een stuk bananenbosvruchtencake.
Oeh zou ik het recept mogen van die cake??
friezenfan2 schreef:Ik heb vakantie en omdat op vakantie gaan er niet in zit heb ik bedacht om een aantal dagen te eten alsof ik in een land ben. Vandaag en morgen is het Duitsland. Hier na hoef ik voorlopig geen aardappel salade meer.
Mijn ontbijt: kaiserbroodjes eentje met hagelslag en eentje met salami
[ [url=m/c6WKBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn lunch: weer een kaiserbroodje met salami, wat salade en wat aardappel salade
[ [url=m/5rnXBF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn avondeten: broodjes bockworst, met een groentemelange en weer aardappelsalade
[ [url=m/ipATuo.jpg]Afbeelding[/url] ]
friezenfan2 schreef:@truus1957 het volgende land is Engeland en ik ga nog naar Frankrijk, Italië, Amerika en Mexico
DieL_Zor schreef:Hee die pasta heb ik vanmiddag in de allerhande bekeken, ziet er goed uit. Was het lekker?
Ohhh die taartjes zijn heel cute
Wat ontzettend leuk Friezenfan! Die ga ik eens onthouden om te doen.
Het was perfect weer voor boerenkool met rookworst, maar het zat al in mijn buik voordat ik een foto kon maken