Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Hallo ik heb een vraagje: ik ben op zoek naar veganistische kaas waar geen kokosolie in zit. Weet iemand wat daarvoor in aanmerking komt en waar ik het kan krijgen?
Ik heb ook gehoord van edelgist maar begrijp niet zo goed hoe ik dat als kaas kan gebruiken omdat het toch vlokken zijn?
En ik zoek ook een alternatief voor joghurt, liefst Griekse stijl.
Ik weet dat er eea aan notenzuivel op de markt is, maar ik ben allergisch voor noten. Heeft iemand een advies wat ik kan proberen?
Nb: ik ben geen veganist maar wil graag een stapje in die richting proberen te doen.
Bedankt alvast!
_Priscilla schreef:Magrathea schreef:Ekoplaza, en de Tuinen (of hoe dat tegenwoordig ook heet) heeft het vaak in de aanbieding.
Bedankt voor de tip!![]()
Volgende keer is even kijken als ik daar ben. Volgensmij heet het nu holland en barret of iets in die richting
Magrathea schreef:Tja, broodje kaas... Ik eet tegenwoordig zoveel lekkere dingenHeb idd wel eens gedacht "Ah, maar dat broodje kaas!" Maar gelijk daarna "Dan eet ik toch gewoon wat anders?"
Yoghurt van Alpro is echt prima en volgens mij heeft het AH huismerk ook een zuivelvrije yoghurt tegenwoordig. En je kunt het zelfs zelf maken maar dat weet 8nnemiek
Kuggur schreef:Arme veganistische toerist net in het nieuws hier in IJsland; liet trots en tevreden op facebook zien hoe goed je in IJsland als veganist kon shoppen, overal sandwiches te koop gemerkt " veganesti".
Hij realiseerde zich niet dat veganesti "proviand" betekent in het ijslands en niets met veganisme te maken heeft.....