Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Ik kan echt met elk weer type alles eten. Doe mij maar met 25 graden een heerlijke stamppot andijvie hoor.![]()
Zo heb ik vanochtend dus ook ontbeten met een flinke kom warme havermout en een peer. Koude havermout is juist totaal niet mijn ding. Maar kan goed begrijpen dat niet iedereen met dit weer een bak dampende havermout weg krijgt.
Horse_xx schreef:Vannochtend lekker voor het hardlopen havermout gegeten
Menino schreef:Ik neem het met amandelmelk meestal, maar heb het vorige week wel een paar keer met melk genomen, bij m'n ouders. Daar kan het ook door komen. Ik drink bijna nooit melk namelijk... Als kind schijn ik er allergisch voor zijn te geweest. Volgens mijn ouders ben ik er over heen gegroeid, maar ik heb het nooit een heel groot succes gevonden![]()
Ik heb best wel vaak last van m'n darmen dus het houdt wel langere tijd aan... Maar het is de laatste paar weken/dagen wel weer erger geworden... Veel gas en buikkrampen enzo![]()
Menino schreef:Judith_ schreef:Ik kan echt met elk weer type alles eten. Doe mij maar met 25 graden een heerlijke stamppot andijvie hoor.![]()
Zo heb ik vanochtend dus ook ontbeten met een flinke kom warme havermout en een peer. Koude havermout is juist totaal niet mijn ding. Maar kan goed begrijpen dat niet iedereen met dit weer een bak dampende havermout weg krijgt.
JA dat heb ik dus ook... Snap ook nooit dat mensen salades willen eten als het warm weer is enzo.
Bluh, heb de laatste tijd wel weer wat last van mijn darmen en vraag me af of dat mss komt omdat ik weer havermout ben gaan eten...
Heb altijd het idee dat mijn darmen extra hard moeten werken om al die vezels en voedingsstoffen enzo weg te krijgen![]()
![]()
Sowieso heb ik veel meer last van mijn darmen als ik wat 'cleaner' ga eten... Dus moet toch eens achterhalen wat het nou specifiek is.
Hopelijk niet de havermout, dan moet ik weer een ander gezond voedzaam ontbijt bedenken![]()
Menino schreef:Judith_ schreef:Ik kan echt met elk weer type alles eten. Doe mij maar met 25 graden een heerlijke stamppot andijvie hoor.![]()
JA dat heb ik dus ook... Snap ook nooit dat mensen salades willen eten als het warm weer is enzo.