Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

):Pantykous schreef:Even tussendoor, geen makkelijk recept oid maar probeer bij je ontbijt en avondeten koolhydraten te mijden. Naast lichamelijke voordelen is het ook praktisch: het is als je thuis bent makkelijker om de aardappelen en het brood weg te laten. Dan kun je 's middags gewoon je (desem)brood meenemen naar je werk.

Pantykous schreef:Even tussendoor, geen makkelijk recept oid maar probeer bij je ontbijt en avondeten koolhydraten te mijden. Naast lichamelijke voordelen is het ook praktisch: het is als je thuis bent makkelijker om de aardappelen en het brood weg te laten. Dan kun je 's middags gewoon je (desem)brood meenemen naar je werk.

.
phormicola schreef:suiker/honing, pasta, brood, aardappelen, peulvruchten, melkproducten, rijst, etc.
vikki schreef:Dus als ik vanavond spinazie salade met geroosterde pompoen, geroosterde zonnebloempitten en feta en daarnaast een stukje gerookte makreelfilet eet, dan eet ik vanavond redelijk koolhydraatarm?
Heb wel veel gelezen, dus het is wel een onderdeel van m'n denken maar het gaat nu als vanzelf.
. Als ik een keer een pasta of rijst recept eet dan maak ik daar geen probleem van hoor.
's Ochtends ben je trouwens ook in ketose. Dood vogeltje in de mond anyone?