Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.avaluna schreef:Hallo allemaal, ik kijk hier wel eens vaker, bak erg graag samen met onze dochter.
Zo mooi, sommigen maken echte kunstwerken en vandaar dat ik me hier ook meld...
Ik wilde vragen of er misschien een bokker uit Zuid-Limburg is die van die mooie taarten kan maken.
Ik zou graag een mooie taart hebben voor de communie van onze dochter, 17 mei a.s.
Liefst iets met paardjes, natuurlijk.
Uiteraard tegen betaling!
Wellicht is het het handigst om via pb contact te hebben?
Daar zitten meer mensen die echte kunstwerken maken dan hier. 
avaluna schreef:avaluna schreef:Hallo allemaal, ik kijk hier wel eens vaker, bak erg graag samen met onze dochter.
Zo mooi, sommigen maken echte kunstwerken en vandaar dat ik me hier ook meld...
Ik wilde vragen of er misschien een bokker uit Zuid-Limburg is die van die mooie taarten kan maken.
Ik zou graag een mooie taart hebben voor de communie van onze dochter, 17 mei a.s.
Liefst iets met paardjes, natuurlijk.
Uiteraard tegen betaling!
Wellicht is het het handigst om via pb contact te hebben?
. Daar zitten veel mensen die speciale taarten kunnen maken.

Voordeel is wel, als ik bij me ouders ben en het boek niet bij me heb ik even op bokt door dit topic ga zoeken en zo toch nog me recepten bij de hand heb. 
Maar ik zal het proberen te onthouden om er foto's van te maken. Maar meestal wil ik gewoon zo snel mogelijk een stukje proeven. 
Ik zal deel 1 van het topic ook eens gaan doorspitten op een ander moment. Want eigenlijk hoor ik nu heel hard bezig aan het studeren te zijn.

Beter dan dat kan ik het niet omschrijven. Maar het is zeker een aanrader!

(lees: of zijn weegschaal een goed gewicht aangeeft)