Sushi liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:36

Corelli schreef:
22 dec volgens mij

Daarna willen ze over op de normale prijs (€24,50)
Denk persoonlijk dat ze dat veel klanten gaat kosten en dat ze de aanbieding misschien nog langer doorzetten

Nou, je maakt mij niet wijs dat je met 14,95 dikke winst kan draaien.
Goed, als je 5 dagen per week volgeboekt zit, maar zal dat wel lukken in januari bijvoorbeeld? Hmm...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 18:02

Dikke winst vast niet, maar we hebben even met de eigenaar gepraat en die was dik tevreden met gemiddeld 260 gasten per dag (lunch en diner)
Elke keer dat ik er geweest ben, was het vol :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:03

superrizzo schreef:
Ik heb het even opgezocht en volgens mij hebben we een goede beslissing gemaakt ;)

Ben je al geweest Mandy? Is echt aan te raden hoor!!

Mikkee

Re: Sushi liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:31

Afgelopen zondag zijn we in Düsseldorf naar het Japanse restaurant Bento Box geweest. Heerlijk gegeten!
Geen all-you-can-eat of show cooking, maar a la carte. Heerlijke sushi en grillgerechten dus wij waren blij blij blij :)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:04

purkie schreef:
Hoe weet ik dat die verse tonijn geen Fukushima I (grote oceaanwater) gedronken heeft?
Alleen een half uurtje erin rondzwemmen is al teveel voor een gezonde sushi-vis :Y)

Een mooie dood toch? stikken in een rolletje sushi! :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:24

Corelli schreef:
Dikke winst vast niet, maar we hebben even met de eigenaar gepraat en die was dik tevreden met gemiddeld 260 gasten per dag (lunch en diner)
Elke keer dat ik er geweest ben, was het vol :j

Moeten ze wel de kwaliteit vast zien te houden. Want met dat reserveer fiansco waren ze ons toch echt wel bijna kwijt...

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:53

Rinske schreef:
Dat is zeker goedkoop inderdaad! Ik houd ontzettend van Sushi, maar mijn vriend niet, ik eet het dan helaas ook bijna nooit -O- . Maar je kunt me er 's nachts voor wakker maken hoor, heerlijk!

Lust ie wel chinees? Hier in de buurt heb je veel chinese restaurants die ook japans all you can eat aanbieden... alleen woon jij niet hier in de buurt :+ maar je kan het allicht proberen!

De kwaliteit van sushi in nederland haalt het idd vaak niet bij die van Japan (afrika ben ik nog nooit geweest) :P maar zelfs de mac donalds is in japan een stuk lekkerder... dus nederland faalt gewoon met eten :P Tijdje terug wel in een restaurant in Almere geweest... dat was heerlijk! Daar hadden ze ook sushi met meloen en aardbei, ik dacht eerst 'dat is vast vies' maar nu baal ik dat ik er helemaal voor naar almere moet :P lekkurrrrr hihi *\o/*

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:51

hallo iedereen, ik heb even een vraagje tussendoor.
ik wil voor kerst voor het eerst helemaal zelf sushi maken! heeft iemand een goede site met een goed recept waar van je het goed en makkelijk kunt maken?
is echt de eerste keer :P dus iemand ook nog tips? :p
groetjes dominique

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:57

Bij de appie kan je pakketten kopen. Die zijn het makkelijkste :)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:11

of de onderdelen los bij appie. Dus sushirijst, rijstazijn en norivellen. Verder heb je suiker nodig en sojasaus. En wasabi (maar dat vind ik zelf niet lekker). Als ingredienten kan je kiezen uit gerookte zalm of verse zalm (voorkeur, maar niet die uit de supermarkt), komkommer, avocado. Of wat je lekker vindt. Op internet kan je wel vinden hoe je ze rolt. Ik doe het zelf met behulp van aluminiumfolie ipv met de echte bamboematjes.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:16

De Sushimaker van Tupperware vind ik ook erg handig in gebruik. Zal dit weekend ook maar eens wat maki's gaan maken!

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:25

Vandaag bij Kimoni in Almere geweest. Ik kon wel naar de auto rollen haha.
Was echt superrr lekker, de zalmsalade is ook echt een aanrader daar naast alle heerlijke sushi natuurlijk :p

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:16

DmNqUe schreef:
hallo iedereen, ik heb even een vraagje tussendoor.
ik wil voor kerst voor het eerst helemaal zelf sushi maken! heeft iemand een goede site met een goed recept waar van je het goed en makkelijk kunt maken?
is echt de eerste keer :P dus iemand ook nog tips? :p
groetjes dominique

op youtube vind je heeeeel veel filmpjes! Succes, het is echt leuk om te doen!! (en lekker natuurlijk!) Ik heb het de eerste keer ook met het pakket van de AH gemaakt, ging supergoed. (zie paar posts terug in dit topic ;) )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:20

Heeft er iemand ervaring met Sumo in Hilversum?
Wij gaan er heen rond kerst en er zijn een aantal zeegetariërs bij, dus zijn er ook voldoende gerechten zonder vis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:27

Evelli schreef:
Wij gaan er heen rond kerst en er zijn een aantal zeegetariërs bij, dus zijn er ook voldoende gerechten zonder vis?

Jup :j ik ben daar toevallig pas nog geweest, en het is daar in ieder geval heerlijk! Ik zou wel reserveren, want zelfs door de weeks was het druk.

Er is ook genoeg te eten zonder vis, dit is het menu: http://www.restaurantsumo.com/menukaart ... rants.html

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:29

Ik wil ook sushi :( maar ik mag niet klagen ik ga vanavond al uit eten, bij een kiprestaurant haha. Weer eens wat anders!

En anders maak ik straks gewoon zelf als ik nogsteeds de gedachte niet los kan laten :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:31

Jans schreef:
Evelli schreef:

Jup :j ik ben daar toevallig pas nog geweest, en het is daar in ieder geval heerlijk! Ik zou wel reserveren, want zelfs door de weeks was het druk.

Er is ook genoeg te eten zonder vis, dit is het menu: http://www.restaurantsumo.com/menukaart ... rants.html

Er is al gereserveerd :) komen met héél veel mensen :+ Dus de reservering staat al eventjes.
Ben erg benieuwd. eet zelf ook geen vis, en zo te zien hebben ze er best lekkere dingen zonder vis :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:58

*gaat nu naar Appie voor Sushi :D

Helaas is hier in de grensstreek alleen diepvries te verkrijgen (O'cool way to expensive). In Belgie slurpen ze liever schelpen leeg :r

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 11:01

Blingh schreef:
superrizzo schreef:
Ik heb het even opgezocht en volgens mij hebben we een goede beslissing gemaakt ;)

Ben je al geweest Mandy? Is echt aan te raden hoor!!

Ja ben geweest en we vonden de Sushi heerlijk...Lekkerder als bij KOI.
voor het eerst die crispyrol geprobeerd.... :n Nooit meer

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 11:37

super bedankt voor alle reacties ik ga mijn best doen!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 13:37

Hmm om eerlijk te zijn vind ik de diepvries Jumbo Sushi net zo lekker dan de AH verse Sushi! Alleen dan 4/5 euro goedkoper.............

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 13:45

1Boefje schreef:
Hmm om eerlijk te zijn vind ik de diepvries Jumbo Sushi net zo lekker dan de AH verse Sushi! Alleen dan 4/5 euro goedkoper.............

Nog nooit sushi uit de diepvries gekocht... Hoe werkt dat dan? :P

Laatst wel bij ah2go op een station een mega sushi roll gehaald, die was opzich wel lekker.. Maar ik had zware trek, dus dan is bijna alles wel lekker

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:28

Je kan kiezen, ofwel 3 uur laten ontdooien met kamertemperatuur of 3 minuten in de magnetron en nog 4 minuten laten staan.
Ik had het laatste gedaan en moet zeggen dat het prima smaakte!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:31

superrizzo schreef:
Ja ben geweest en we vonden de Sushi heerlijk...Lekkerder als bij KOI.
voor het eerst die crispyrol geprobeerd.... :n Nooit meer

Oooh da's juist een van mijn favorieten :+:

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:12

Ik hoorde trouwens dinsdag dat Mitsukuni in A´dam ook van dezelfde eigenaar is als Tokyo Cafe :P