Ik heb inderdaad de botercrememix van Taart en Deco. Errug lekker! Vind daarvan de biscuit ook echt super lekker, rij er speciaal voor heen. Vind hem ook mooier worden dan de funcakes bakmix.
Als ik botercrème in het voren maak, dan is dat eigenlijk altijd zonder kleur en smaak stoffen en alleen om te vullen/ dijkjes en afsmeren. Dan gebruik ik nooit spuitmondjes, maar knip gewoon het laatste stukje eraf op de breedte die ik hebben wil Anders kan je hem ook gewoon in diepvrieszakken invriezen, laten ontdooien en dan in de spuitzak doen die je wilt gebruiken, met de spuitmond die je dan nodig hebt. Kan allemaal
Heb zin om een taart te maken... Misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen...
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 27-10-11 18:27
Thanx! ........ze is al half op.
meikemarieke schreef:
Doet er trouwens nog iemand mee met de taartenwedstrijd van Mjamtaart op de kerstcreaties beurs??
heel leuk die cup cakes hier boven erg chique, ik zelf heb een vraagje ik heb hier nu de cake mix staan van easy cakes en ik moet er eigenlijk een vierkante taart van maken van 25 x25 cm iemand enig idee hoeveel ik zou moeten gebruiken vind alleen tabellen van funcakes.
Dan zal dat niet gaan werken nee. Heb je wel de hoeveelheden voor andere maten? Dan zou je eventueel obv de inhoud kunnen uitrekenen hoeveel je nodig hebt.
heb net dit gevonden Richtrecept voor een bakvorm van 25 cm.: 500 gr. mix, 300 gr. boter, 250 gr. eieren, maar neem aan dat dit voor een ronde vorm is weet iemand hoe je dit omrekend?