Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben braaf-zoals het hoort- begonnen met de hoekjes, maar je kan op zo'n klein taartje niet veel druk uit oefenen. Dus..nahja...méér oefenen en dan maar zo

wiljemijn schreef:Dit weekend voor een vriendin een taart gemaakt. (Dat was ook de reden voor de Fudge vraag een tijdje geleden).
Vulling is dus FUDGE! Ik had geen idee wat er mee te doen, ik heb er uiteindelijk maar een beetje slagroom doorheen geroerd om het wat smeerbaar te houden.
Dit is het resultaat geworden:
Ik ben erg tevreden!! en smaakt naar meer

Gaaf hoor!

(Wat trouwens ook tegen viel, want mijn god, wat plakte dat deeg.. Heb er flink wat bloem bij moeten doen om er iets van te kunnen maken. En dat zag je helaas wel achteraf).
Hij viel goed in de smaak en ik was er ook best trots op. 

Samantha_ schreef:Ik heb m! Ik heb m voor 12,95 gekocht, haha hij was verkeerd geprijsd.
Ik heb m pas 1 keer gebruikt, ging aardig veel beslag in, ik had super veel gemaakt maar kon maar de helft ermee vullen, 2 taartjes van 15 bij 15 dus. Het liep er niet tussendoor, wel ietsjes een mini randje maar dat was heel weinig.
Ik ben tevreden!

). Het ontdooien duurt 24 uur mét doos of zak in de koelkast. Ongeveer een (half) uurtje voor serveren uit de koelkast halen, dan kan het eventuele zweten indrogen.
, dan steel ik ook jou taartidee...