Wie was in dit topic degene die een poging had gedaan met de sneeuwvlokken mold?
Ik sluit me bij je aan...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindas2 schreef:Wat spannend, 4 lagen! En welke was dat dan?.. Heb ik volgens mij overheen gelezen
Chernique schreef:Lace flowers vond ik best lastig ja!
Ze breken echt ontzettend snel en het is ook lastig om ze mooi op te laten drogen
De kleurencombi.. haha je hebt hélemaal gelijk!
Roze had ik nog veel over, dus dat werd sowieso de bekleding van de taart, en ik had nog een zooitje blauw en groen en had maar 4 kleuren dustpoeders, waarvan ook blauw en groen en ik zat lekker die vlindertjes te dusten.
Dus ik zat lekker te dusten en die vlinders waren wel leuk geworden, alleen paste ze niet bij de taart
Had het leuker gevonden als op dat roze wit/paarsachtige bloemen oid kwamen.. maarja ik gebruikte maar wat ik had, het was toch voor eigen gebruik en ik heb weer een zooitje restjes opgemaakt
Nouka schreef:Ohja dat is wel een goed idee! Maar ik ben een beetje bang dat het dan zo heeeel zoet wordt met zo veel suiker aan de buitenkant... of valt dat mee?
Past inderdaad wel goed bij hem
sazsie schreef:Ik heb dus nog niet de ervaring met verwerking ervan... dus daar kan ik niet heel veel over vertellen. Voor mij is suiker altijd beter dan kokos, want dat vind ik vies.![]()
En tja zoet is zo'n cakje toch wel met een toef botercreme on top
Ashleey_ schreef:Als ik dit lees beginnen mn tanden al pijn te doen! haha een suiker laag.. zo'n cupcake (met vulling?) is ook al best zoet..
Je kunt ook de blauwe hagelslag uitproberen!?