Minder stresssituaties gelukkig nu, maar beetje burnout
Dorus
Geplaatst: 02-11-10 12:24
imd schreef:
Ik heb de mjam nog nooit gezien Klinkt wel erg leuk, maar daarvoor bak ik niet genoeg ben ik bang
Daar zat ik ook aan te denken, maar Ilona heeft ze wel begrijp ik uit haar post. Moet ze ze maar gewoon meenemen naar de DZP taartenbak meet Ik heb trouwens gisteren die Kenny bij Scheer en Foppen besteld. Kan hubbie er van de week lekker mee sjouwen En kan de planning bij hun weer eens fungeren als afhaalmagazijn medewerker
Wat komen hier een mooie creaties voorbij Ik heb vanavond mijn eerste workshop taart maken Ik en een vriendin krijgen een cursus 'ronde taart, uitstekers' bij Daisys Cake Bakery in Vlaardingen. Ik heb er heel veel zin in, het lijkt me erg leuk om te doen
Ik "moet"voor zaterdag een bedankttaartje voor mijn moeder maken. ik ben nog niet zo heel handig met boetseren etc. heeft iemand een leuk/mooi idee wat niet zo heel moeilijk is? ik heb marsepein/fondant, bloemuitstekers, hartjes standaard kleurset.
UrbanL
Geplaatst: 02-11-10 16:06
@mayo,
Wil jij voor eind november voor mijn meiden een leuke taart ontwerpen en maken?. Voor ongeveer 12 personen of zo zo'n vierkante...
Oooooooh, ik zie nu pas dat de leukste taarten in 's-Gravenzande zit!! Toch maar is gaan kijken voor een workshopje dan. Ik koop wel elke keer spullen om te bakken, maar weet nooit waarmee ik moet beginnen
@ Jaime: Gave taarten heb je gemaakt. Die zilveren met Xbox logo heeft een oud collega van mij ook eens gemaakt een aantal jaar terug. Die is zowat exact hetzelfde. Alleen een vraagje over je spelletjes taarten. Zit er gewoon een papiertje bovenop met print van het spel? Of is dat ook iets eetbaars? Zoja wat is het dan en hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of heb je die zo besteld ofzo?
PineApple
Geplaatst: 02-11-10 16:33
Hoi Dames! Ik ben dol op bakken en heb gister de taartenagenda 2011 gekocht. Het leek mij heel leuk om met kerst een cake te bekleden met fondant/marsepein. Nou was mijn vraag waar jullie dat halen? Gewoon bij een banketbakker? Kon het niet echt vinden op google waar je dat zou kunnen halen, zie wel waar je het kan bestellen. Maar ik zou het liever ophalen. Weet iemand een plek waar je goede kwaliteit kan halen in de buurt van den bosch / eindhoven? En verder wil ik hier wel gaan mee kletsen, als dat mag Groetjes Pieke