Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:verstoppingen valt hier echt mee...die heb ik eerder bij heel weinig khd voor langere tijd
krijgt jouw lichaam sowieso geen oplawaai door die schommeling tussen khd de hele tijd?
Merk dat die van mij het echt niet zo tof vindt als ik 2 dagen ineens losga op de khd
F_Orumster schreef:Mrijn schreef:Hoezo dapper? Dan ben ik ruim in ketose en dat is wat je wil bereiken. Met 45kh ben ik ook nog in ketose, het gaat pas 'mis' als ik daar boven zit. Het is voor mij beter vol te houden als ik iets meer kh's mag, dan kan ik tenminste ook nog af en toe naar de wc![]()
Per dieet is de grens anders. Bij SB mag je veel meer kh's dan bij Atkins of DR Frank. Ik doe WHJE en daarbij wisselen strenge en minder strenge dagen elkaar af.
Maar wat eet je dan nog wél? Als ik kijk hoevaak ik ui en paprika eet, maar dan zit je al op 20!
Oscar schreef:Dank je
'k Heb nog geen nieuwe plannen gemaakt, maar de kans is vrij groot dat de happening dit weekend plaats gaat vinden.
'k Was me toch een partij chagrijnig toen ik dat bordje met "gesloten" op de deur zag hangen...... nu kan ik er wel om lachen, het mocht blijkbaar niet zo zijn