Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:mijn pipachtige taartje voor een medebokker, hij gaat morgen op de post (verpakt in een doos in een doos waar een deken in zit, dus hoop dat het goed komt) dus kon geen boetseersels gebruiken, heb hem maar zo plat mogelijk gehouden:
[img]http://i358.photobucket.com/albums/oo21/lieszsaas/DSC_0002-2.jpg[ /img]
Mayo schreef:Lisette03 schreef:chocobotercreme, pure chocolade en viervruchtenjam, als het niet te lang ergens binnen staat zou het moeten kunnen, zeker met de snelle verzending van tegenwoordig, in de zomer zou ik het niet doen, maar nu durf ik dat wel aan hoor![]()
Zijn geen koelkastvullingen, dus het kan prima.
Ik maak me eerder zorgen dat de doos niet op z'n kop gehouden wordt of dat er mee gegooid wordt. Moet zeggen dat ik het nooit zo per post zou versturen
Ilsemarie schreef:noordoost groningen... in wat voor dorpje in het prachtige grunneger laand woont je dan
Moet haast wel ergens bij mij in de buurt zijn! ik woon in Haren en heb een vriend in wel heel oost-oost groningen, tegen de duitse grens aan.
Eefske schreef:Nog even wat vraagjes van mijn kant (heb al het een en ander doorgespit, maar het is zoveel)
- Zou één pak cakemix genoeg zijn voor een bolvorm met 20 cm doorsnede?
- Is 1 kg marsepein hier ook genoeg voor? (Dat hoop ik toch, trouwens)