Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wind schreef:Bleh ben net bijna platgereden door een sukkel in een auto die vond dat hij genoeg fietsers voor had laten gaan en toen hij een gat van 2 meter zag zijn auto er gewoon tussen gooide. Hij kwam van de ringweg en moet daar wachten, fietsers hebben voorrang, auto's hebben haaietanden. Daar was hij het niet zo mee eens en gaf vol gas op het moment dat ik de afrit over ging steken. Scheelde echt 2 centimeter.Echt zo'n eikel met een petje, harde dance muziek, dubbele uitlaat en dikke spoiler. Bah. Fietsers achter mij waren ook enorm geschrokken.
Nu eerst maar eens een kop thee om te kalmeren.
VonDutch schreef:Pfff inderdaad. In Den Bosch heb je ook van die stukken waar fietsers voorrang hebben. Ze worden daar regelmatig bijna van z'n sokken gereden.Wind schreef:Pfff je moet voort echt goed uitkijken hoor, de meeste hebben hun rijbewijs, maar weten bekant de regels niet heur..Bleh ben net bijna platgereden door een sukkel in een auto die vond dat hij genoeg fietsers voor had laten gaan en toen hij een gat van 2 meter zag zijn auto er gewoon tussen gooide. Hij kwam van de ringweg en moet daar wachten, fietsers hebben voorrang, auto's hebben haaietanden. Daar was hij het niet zo mee eens en gaf vol gas op het moment dat ik de afrit over ging steken. Scheelde echt 2 centimeter.Echt zo'n eikel met een petje, harde dance muziek, dubbele uitlaat en dikke spoiler. Bah. Fietsers achter mij waren ook enorm geschrokken.
Nu eerst maar eens een kop thee om te kalmeren.
sokje87 schreef:Laat je een spiraaltje zetten? SuccesBA: Wat een opmerking zeg! Laat je er niet door van de wijs brengen!
Sanne: Warm bad anders?
Madeira_ schreef:Jullie zijn echt lief!! Wat super top!! Dank jullie wel
Ik heb gisteren namelijk dit gegeten:
O: 2 dl yoghurt + banaan + 1 schep brinta
T: 1 plakje ontbijtkoek (zonder boter)
L: 1 bruin bolletje met smeerkaas en 1 gekookte eitje
T: 3 mandarijntjes
En toen liep het mis!
T: 1 bruin bolletje + 2 biscuitjes + boter + ardenne worst
A: spagetti
T: 2 handjes snoep.
Bleh, slecht. Nou.. ik ga het weer proberen. Ben vandaag beetje ziekjes dus heb toch niet zo'n eetlust.