goed zo lj

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boyzone schreef:O: 4 geroosterde boterkammen met 48+ kaas en een peer
1 kop thee en een glas manderijnensap
T: 1 pakje liga evergreen appel
L: 2 bruine boterhammen met smeerworst
T: 1 bak salade met halfvolle slasaus en pijnboompitten
A: kipfilet, rijst met groente er doorheen en pindasaus
T: ??
Misschien nog wat chips, dat heb ik gisteravond niet gegeten.
March, wat een leuke pup is het en wat een avontuur langs de snelweg..
March schreef:Ach, hij kostte me 250 euro (okee, en minstens 60 euro aan diesel) dus erg veel winst denk ik niet dat ze gemaakt hebben. We zijn namelijk meteen op hun kosten doorgereden naar een dierenarts, die hem een enting heeft gegeven en gechipt heeft, en een onderzoekje heeft gedaan. Dat neemt niet weg dat ik morgen gewoon meteen mijn eigen DA ga bellen om 'm daar nogmaals te laten onderzoeken
Het meiske wat mee was had het er nog met iemand anders over gehad, en die zei dat ik de AID moest bellen. Nou ja, dat is dan weer een beetje teveel van het goede. Ze zagen er verder gezond uit, misschien 'n beetje viezig maar verder was er niks aan de hand. En zolang ze genoeg ruimte hebben, en genoeg eten krijgen, doet de AID toch ook weinig en zo erg vond ik het nou ook weer niet.
Wind schreef:http://www.nu.nl/news/1471243/10/Proble ... ingen.html
Kon niet douchen vanmorgen en heb mijn tanden gepoetst met het beetje water dat ik nog in de waterkoker had zitten... Nu wel op mijn werk, maar het is nog even afwachten of we open blijven geloof ik. Het UMCG (ziekenhuis) ligt half plat, maar de RUG (universiteit) heeft nog niets besloten. Zou het wel raar vinden om de toko te sluiten omdat er geen water is. Zo'n drama is het nou ook weer niet. Alleen thee/koffie en de wc doorspoelen wordt wat lastig.
benangelique schreef:hihi March! hoe reageerde hij? kon hij er zelf weer uitkomen?