Pff ik ben de hele dag al een schema aan 't opstellen voor m'n huiswerk komende paar weken.. typisch iets voor mij

Had ik alles ingepland.. kom ik erachter dat ik biologie vergeten ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Er was eens een klein blond meisje, dat ongesteld werd.. Toevallig moest ze nog even naar de videotheek alwaar zij de ijskast zag.. Plots straalde er een hemels licht, en werd het meisje als vanzelf naar de ijskast getrokken.. waar zij de nieuwste smaak van B&J aantrof.. En ze leefden nog lang en gelukkig
ladyjoy schreef:Zo, ik kom net van de fysio.. Er is enige vooruitgang, dus dat is fijn
Ik ga op bepaalde mensen/dingen hier niet meer in, want dat zal niet zo goed aflopen denk ik (t gaat in ieder geval over weinig eten).
Ilske, ik vind het inderdaad te weing. Jouw avondeten is in mijn ogen een lunch en 1 broodje als lunch vind ik ook niet echt veel. Verder mis ik idd het fruit.
Citaat:Socialice
De ijsbeker als ijsbreker!
Wist je dat Socialice ‘t best smaakt wanneer je ‘m met iemand deelt?
ladyjoy schreef:Nou oke, jouw planning zal ik benoemen als me er iets aan op valtNee, maar je weet wel dat ik het niet over jou heb. Voor zover ik weet krijg jij meer dan 1100/1500 kcal per dag binnen
LittleAnn schreef:LJ je hebt volkomen gelijk, dames ben eerlijk en kijk naar hoeveel je eet op een dag en wat het zou moeten zijn, ik ga ook geen namen noemen....
sokje87 schreef:En het dient ook nergens voor. Het leidt alleen maar tot frustraties, honger, eetbuien en het alom bekende jojo-effect.
ladyjoy schreef:Ik heb bijna nooit vreetbuien, vaak omdat ik mezelf ook wat lekkers gun. Anders word ik gek en krijg ik ook van die dagen dat ik me vol zou proppen.
WildWings schreef:Ik heb het idee dat ik hier constant genegeerd of weggekeken wordt, dus ik heb 't al gezien hoor. Ik probeer wel verder alleen af te vallen
WildWings schreef:Ik heb het idee dat ik hier constant genegeerd of weggekeken wordt, dus ik heb 't al gezien hoor. Ik probeer wel verder alleen af te vallen
ladyjoy schreef:WildWings schreef:Ik heb het idee dat ik hier constant genegeerd of weggekeken wordt, dus ik heb 't al gezien hoor. Ik probeer wel verder alleen af te vallen
Misschien omdat wat nieuwer bent en omdat het topic op dit moment zó druk is?!?
Het is nooit zo druk geweest hier hoor! Er zijn opeens allemaal nieuwe mensen.