Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelijn

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:45

Laura schreef:
Sorry, ook van je ene theelepeltje gaan mijn haren rechtovereind staan Haha! Als er iets slecht is... brrr *LOL* Ik kan me dat van die zoetjes dan ook niet voorstellen, gebruik al zoetjes zolang ik me kan herinneren. Maar het ligt er volgens mij wel aan welke je neemt, ik vind de hermesetas niks, maar canderel of suiker proef ik geen verschil meer in!

'k Geloof simpelweg niet dat 1 theelepeltje suiker zo ontzettend slecht is Knipoog Vind dat echt de grootste onzin die er bestaat
Ja, goed, als je 10 koppen thee drinkt met een berg suiker er in
Dan zal 't best slecht zijn
Maar dat gebeurt ook niet
En eh
Ja, we hebben candarel Tong uitsteken Dus daar ligt 't ook niet aan. Of geloof dat we nu natrena hebben... Nou, hoe dan ook, 'k vind het allebei niet te vreten Tong uitsteken M'n moeder gebruikt dat spul ook al járen, snap niet hoe ze het drinkt...
Best grappig, ik proef nooit het verschil tussen light en echte producten, alleen met suiker en chocomel, da's het enige waarvan ik light écht niet lust.

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:39

We hebben hier thuis ook wel zoetstof, die doe ik altijd in yoghurt in plaats van suiker Lachen

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:06

Zo, 3 dagen zondigen erop zitten en kan geen 1 snoepje meer zien blehhh.. ik heb zoveel gegeten tot ik net niet moest kotsen. Ik werd vannacht zwetend met maagkrampen wakker Haha!
Mn buik is nu dus dubbel zodik en ik ben 3 kilo zwaarder.
Had nog meer verwacht volgens mij heb ik al bijna 3 kilo aan eten naar binnen gewerkt Tong uitsteken
Vandaag nog niks gegeten omdat ik er voor het eerst in mn leven eeecht geen zin in heb.
Ik voel me nog steeds vol en ik moet keiveel poepen Haha!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:16

Poison, kan je dan niet beter af en toe doordeweeks eens een snoepje of koekje nemen ipv van je een heel weekend zo te laten gaan? Lijkt mij ook niet al te goed in de ontwikkeling naar een gezond eetpatroon namelijk Knipoog

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:20

Ja, maar dat gaat niet expres Haha! Ik eet elke dag wel een klein beetje snoep, en zondag mag ik van mezelf wat meer. Maar dat is een beetje uit te hand gelopen per ongeluk Bloos

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:22

Haha dat heb ik wel eens. Zeker als we een vriendinnenweekend hebben, waarbij je winkelt en lekker uit ga eten en thuis met zijn allen in bed filmpjes gaan kijken en natuurlijk kunnen we dan niet zonder ijsjes, chips, chocolade enzovoort Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:31

ik eet ook wel eens heel veel, maar 3 kg aankomen in 1x lukt me niet (gelukkig maar)

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:05

In 1 dag lukt mij ook niet, in een weekend nog wel Tong uitsteken Maar da's dan ook voornamelijk 'gewicht' van het eten zeg maar, niet van vet dat opnieuw aanzet.
Pfff, ik heb al zoveel gegeten vandaag en ik moet nog zoveel *kreunt*

Heb gewoon m'n yoghurt met muesli gegeten, en een appel, 2 cracottes met kaas en jam, 2 sneetjes roggebrood, 2 koppen wiener mélange, moet nog een potje groenten op eten en nog iets verzinnen om erbij te eten
Kom net aan de 800kcal vandaag
En dan ook nog sporten straks, daar heb ik wel zin in

Mis wel wat lekkers bij het leren hoor, ik denk dat ik vrijdag na m'n laatste tentamen een heerlijke chocoladereep ga kopen.

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:19

Ik kan me niet voorstellen poison dat jij met een dieet bezig bent. Volgens mij hou jij jezelf voor de gek. 1 of 2 dagen weinig eten en je vervolgens een paar dagen helemaal laten gaan noem ik niet dieten, sorry! Denk dat je precies het tegenovergestelde bereikt van dat wat je wil, afvallen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:32

Dit heb ik vandaag gegeten!

ochtend : 2 boterhammen met komkommerspread
tussendoor : komkommer en wortel
lunch : 2 boterhammen met tomatenspread
net, rond kwart over 2 : 1 boterham met kaas en een appel
en vanavond eet ik pannekoeken, daar neem ik er dan maar 2 van.

Wat kan ik het beste op mijn pannekoek nemen? Kaas ofzo? Stroop of suiker ga ik maar niet aan beginnen Verdrietig

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:35

jodeljodel schreef:
Ik kan me niet voorstellen poison dat jij met een dieet bezig bent. Volgens mij hou jij jezelf voor de gek. 1 of 2 dagen weinig eten en je vervolgens een paar dagen helemaal laten gaan noem ik niet dieten, sorry! Denk dat je precies het tegenovergestelde bereikt van dat wat je wil, afvallen.

Ik ben toch ook niet op dieet ik probeer gewoon een paar kilo af te vallen.
Ik ben helaas niet perfect dat alles lukt wat ik wil

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 15:08

Een paar kilo afvallen is een hele opgave, dat lukt je meestal niet zo maar even. Daar heb je wel een beetje disipline voor nodig. Disipline om over een langere periode je niet te vaak te laten gaan in vreetbuien.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:24

vreetbuien heb ik ook erg last van.
Als ik merk dat er 1 aan zit te komen, ga ik gewoon extra brood eten. Gewoon droog of met een klein beetje beleg. Dat helpt meestal wel. Niet altijd, maar het is beter dan niets Lachen

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:43

Als je zo'n vreetbui voelt aankomen moet je eerst eens een flinke slok water drinken. En als je dan brood eet doe dat dan zonder iets te drinken tijdens het kauwen. Je kauwt het brood dan beter en hoeft er niet zoveel van te eten om de honger te stillen.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:53

hey spetterlover, je kunt ook appelstroop op je pannenkoek doen. erg lekker! kaas is ook lekker vooral als je het laat smelten, of appel erop ook lekker Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:25

Ik heb er 3 gegeten, maar mijn moeder maakt altijd hele dunne, dus denk dat ze samen tellen voor 1,5 normale pannekoek.
Had er 1 met wat kaas en 2 met halva jam Ja was erg lekker
toen nog een bakje yoghurt gegeten. Was eerst aan een bakje vla begonnen maar vond het niet te eten, dus die heeft mijn broertje maar gekregen Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:43

Lekker hoor, Spetterlover, ik ben gek op pannenkoeken!
Ik heb gisteren ook veelste veel gegeten, en heel de dag al niet echt lekker. Toch maar gewoon gegeten, en gesport, en nu gaat het wel.
Alleen heb ik net geslapen dus totaal geen trek in m'n avondeten, maar toch best goed gegeten.
Ik was trouwens 1,5 kilo aangekomen, dus het valt mee.
Ik heb meestal pas de dag erna dat ik meer moet poepen zeg maar.. dus het zal inderdaad wel meer gewicht dan vet zijn. Hopelijk is het morgen alweer iets minder! Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:50

Ja ik ben ook zo gek op pannekoeken, had er nog veel meer gelust, maarja, zo slecht voor me he *LOL*

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:49

Ik probeer nu eigelijk elke dag te sporten, en ik word ook wel strakker, alleen die kont van me
Die krijg ik er écht niet af... en oow ik vind m zó lelijk

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:53

Ik vind mijn bovenbenen verschrikkelijk Lips are sealed En mijn kont vind ik ook niet mooi.
Toch maar eens op die trilplaat gaan staan Scheve mond

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 18:53

Die kont hoeft er ook niet af, wordt een beetje lastig poepen he Haha!
Je kan er wel oefeningen voor doen om je kont strakker te krijgen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 19:04

Wel een beetje realistisch blijven he. Bepaalde dingen liggen ook aan je bouw, vooral als je voor de rest dun bent, plaatselijk verbranden lukt nooit Haha!

Ik zit hier weer aan mijn roggebroodje, kaasstick en blikje sperziebonen. Ben nog steeds bezorgd over die kilo's die er niet afgaan, maar vertrouw erop dat dat door de krachttraining komt en het vetpercentage wel verdwijnt. Heb stiekum ook gisteravond een kwartier voor de spiegel gestaan mezelf te bewonderen in verschillende (gunstige Knipoog ) poses *LOL*

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:27

Voor de spiegel staan poseren Laura? Wanneer ga je je eerste miss fitness wedstrijdje doen? Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:59

Ik heb toch nog maar wat meer pannekoeken gegeten, anders weet ik het wel weer vanavond (snoep, koek, stukken kaas etc).
Nu zijn ze op, dus kan er niet meer eten ook, gelukkig maar.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:40

Is het stom dat ik het eigenlijk beetje raar vind dat jullie van te voren weten dat je zoveel aankomt als je zoveel snoept en het dan toch doen? Je kan toch ook 2 keer in week iets lekkers nemen en ipv je een dag helemaal vol te vreten?
Of zeg ik nu iets stoms Haha!