Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 15:45

Ghostattack schreef:
Ben benieuwd listiglistje! Welk hotel ga je heen?

Novotel, 1 straat van mijn werk vandaan, dus ik kan even vlug op en neer.

Als het bevalt kan ik het vaker doen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 15:46

Ideaal! Hier helaas niks in de buurt van mijn werk, niet op loopafstand tenminste. Wacht nog steeds op de dag dat er nieuwe locaties worden toegevoegd bij mij in de buurt -O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 15:48

Hier is het ook karig met nieuwe adresjes de laatste tijd.

maar het was ook niet de tijd van het jaar voor acquisitie
ivm feestdagen en vorige week stonden ze op de horecava met het team.
Dat laatste zal vast veel nieuwe adressen opleveren!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 16:07

listiglistje schreef:
Ghostattack schreef:
Ben benieuwd listiglistje! Welk hotel ga je heen?

Novotel, 1 straat van mijn werk vandaan, dus ik kan even vlug op en neer.

Als het bevalt kan ik het vaker doen.

Ik ben ook een keer bij een Novotel geweest. Was echt heel goed verzorgd en mocht pakken wat ik maar wilde :o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 16:17

Ik hoop het! Genoeg plekjes in de omgeving die mee zouden kunnen doen, nu moet ik telkens minstens 30 minuten rijden :') Nu maakt dat voor mij niet uit, want ik rijd een leaseauto, maar qua reistijd is het toch niet zo handig haha

Ineke2

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 18:41

Het is jammer dat ik in principe nooit kan s’ochtends, want zo’n onbijt buffet is niet verkeerd bij hotels. Van wat ik ken in elk geval :)

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 19:51

Ineke2 schreef:
Het is jammer dat ik in principe nooit kan s’ochtends, want zo’n onbijt buffet is niet verkeerd bij hotels. Van wat ik ken in elk geval :)

In het weekend is het ook, kun je dan niet?
Ik heb het al vaak overwogen maar nog nooit gedaan dus ben benieuwd.

Ben ook erg nieuwsgierig naar de beren! Hier zit er geen, maar ik vind dat echt een leuk restaurant. Vraag me ook echt af wat een restaurant meegeeft.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 19:52

Afbeelding
Net vd 2e keer ooit gebruik gemaakt van pakket van good to go. Na alle enthousiaste reacties hier van de spar heb ik net een half uur enkele reis in de auto gezeten voor een pakket en zwaar teleurgesteld thuisgekomen. Alles van datum vandaag.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 19:58

Maar dat is ook het hele concept toch? :o

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:04

De pakketten die hier soms voorbij komen zijn natuurlijk ook wel erg bizar groot. Overtreffen ruimschoots de waarde en zeker als je soms leest dat het nog een aantal dagen goed is, is het natuurlijk ook niet echt het concept. Leuk voor degenen die m op de kop weten te tikken natuurlijk, maar dat zou niet je verwachting moeten zijn.

Edit: ziet er allemaal uit als dingen die morgen nog prima te gebruiken zijn, vlees evt in de vriezer.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:12

Ik vind het pakket weinig en ik had verwacht met datums van morgen of overmorgen. Het was zeker niet de moeite waard om in totaal uur voor in de auto te moeten zitten. Toch wel teleurgesteld. Had hoge verwachtingen na alle positieve reacties hier.
Vorige week pakket bij bakker opgehaald wat super was. Lekker en best veel. We eten daar al een week van

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:16

Ik heb net een pakket opgehaald van deli by Shell.
Ze hadden me niet verwacht en gingen a la direct iets klaarmaken :+
2 belegde broodjes, 1 saucijcenbroodje, 2 smoothies.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:27

tamaramt schreef:
Ik vind het pakket weinig en ik had verwacht met datums van morgen of overmorgen. Het was zeker niet de moeite waard om in totaal uur voor in de auto te moeten zitten. Toch wel teleurgesteld. Had hoge verwachtingen na alle positieve reacties hier.
Vorige week pakket bij bakker opgehaald wat super was. Lekker en best veel. We eten daar al een week van

Ik snap dat je verwachtingen hoger zijn, mede door de pakketten hierzo. Het concept is echter toch niet dat er veel eten in een pakket zit? Het gaat erom dat je een pakket met een bepaalde waarde krijgt, is dit minder dan de waarde die het moet zijn, dan snap ik het. Daarnaast zijn de producten meestal van de datum dat je het ophaalt.

Naar mijn idee is dat het concept, en niet ''hoe kan ik zoveel mogelijk eten krijgen, zonder er veel voor te hoeven betalen''

Ik heb al een tijdje geen bon meer gehaald! Waarschijnlijk deze week wel weer eens iets.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:40

tamaramt schreef:
[ [url=m/yhUlDr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net vd 2e keer ooit gebruik gemaakt van pakket van good to go. Na alle enthousiaste reacties hier van de spar heb ik net een half uur enkele reis in de auto gezeten voor een pakket en zwaar teleurgesteld thuisgekomen. Alles van datum vandaag.

Oo ja pakket ziet er juist goed uit!
Morgen lekker Spruiten stamppot en bloemkoolsoep _/-\o_

Vlees in de vriezer en blijft dat nog mooi goed :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:49

Die producten zijn allemaal nog prima te gebruiken toch? Het is niet alsof het morgen ineens helemaal beschimmeld of verrot is :P Vlees lekker in de vriezer stoppen, de rest in de koelkast en je kunt er nog prima van eten.

Eerlijk, ik zou dit pakket ook niet heel erg geslaagd vinden.. Maar dan puur om het feit dat ik geen spruiten, bloemkool en aardappels lust _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:52

Ghostattack schreef:
Die producten zijn allemaal nog prima te gebruiken toch? Het is niet alsof het morgen ineens helemaal beschimmeld of verrot is :P Vlees lekker in de vriezer stoppen, de rest in de koelkast en je kunt er nog prima van eten.

Eerlijk, ik zou dit pakket ook niet heel erg geslaagd vinden.. Maar dan puur om het feit dat ik geen spruiten, bloemkool en aardappels lust _O-

Haha, dalijk onstaat er nog ruilhandel :Y)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:58

Vind het ook helemaal geen gek pakket! Maar 30 minuten voor in de auto zitten zou ik absoluut niet doen. Uberhaupt niet voor too good to go want je weet gewoon niet wat je krijgt en of het het waard gaat zijn!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 20:59

tamaramt schreef:

Ik snap je reactie eigenlijk niet. Hier draait juist het hele concept om anders wordt het weggegooid?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:00

Floko schreef:
Ineke2 schreef:

In het weekend is het ook, kun je dan niet?
Ik heb het al vaak overwogen maar nog nooit gedaan dus ben benieuwd.

Nee, want dan moet ik er ruim een half uur voor reizen enkele reis. Dat vind ik eigenlijk zonde van mijn weekend s’ochtends :)

Mijn werk is er wel vlakbij.. Maarja dan werk ik :P

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:00

Dayanara schreef:
tamaramt schreef:

Ik snap je reactie eigenlijk niet. Hier draait juist het hele concept om anders wordt het weggegooid?

Ik snap haar reactie dan wel weer. Ze heeft een bepaalde verwachting en in vergelijk met andere spar pakketten is dit pakket qua omvang en hoeveelheid producten minder.

Toch zie ik ook producten waar je zeker nog wat mee kan.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:20

Wij zijn ook begonnen met toogoodtogo en hoewel de eerst keer een teleurstelling was, (winkel zou een groentenwinkel zijn, bleek een reformzaak en we kregen sojayoghurt, geitenyoghurt en andere alternatieve producten, we hadden groente en fruit verwacht) hebben we het nu twee keer bij de spar geprobeerd. Daar zijn we echt heel tevreden over, flink volle tas voor 4,99. Laatste keer zelfs verse zalm.

De truck is om op zaterdag te gaan naar een winkel die zondag dicht is. Dan krijg je ook veel met datum van zondag. Vlees en vleeswaren gaat de vriezer in, de gewone boodschappen doen we op zondag zodat we met bijpassende producten maaltijden maken.

Spruitjes kan je prima invriezen, schoonmaken en 3 minuten de kook erover, afkoelen onder koude kraan en in de vriezer. Kunnen daarna zo bevroren de pan in, lekker met krieltjes en gebakken spekjes

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:25

Geryon schreef:
Vind het ook helemaal geen gek pakket! Maar 30 minuten voor in de auto zitten zou ik absoluut niet doen. Uberhaupt niet voor too good to go want je weet gewoon niet wat je krijgt en of het het waard gaat zijn!

Er is niks in de buurt hier verders dichtsbijzijnde is 15 km

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:30

Niet hoor Tiwi, ik ging zaterdag en had alles op datum van zaterdag.

Dus zegt niets :)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:32

Bij ons werkt het goed, had zaterdag zowel 12/1 als 13/1. Kunnen ze maandag immers niet meer verkopen. Ligt vast ook aan het personeel, of ze daar over nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:56

tamaramt schreef:

Dan heb je denk ik echt verkeerde verwachtingen of begrijpt het concept niet helemaal.
Met datum van vandaag mogen ze het morgen niet meer verkopen, maar deze dingen kun jij nog makkelijk een paar dagen eten of invriezen.
En die "truc" bestaat niet echt hoor Tiwi.