Ghostattack schreef:Ben benieuwd listiglistje! Welk hotel ga je heen?
Novotel, 1 straat van mijn werk vandaan, dus ik kan even vlug op en neer.
Als het bevalt kan ik het vaker doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Ghostattack schreef:Ben benieuwd listiglistje! Welk hotel ga je heen?
Novotel, 1 straat van mijn werk vandaan, dus ik kan even vlug op en neer.
Als het bevalt kan ik het vaker doen.
Ineke2 schreef:Het is jammer dat ik in principe nooit kan s’ochtends, want zo’n onbijt buffet is niet verkeerd bij hotels. Van wat ik ken in elk geval
tamaramt schreef:Ik vind het pakket weinig en ik had verwacht met datums van morgen of overmorgen. Het was zeker niet de moeite waard om in totaal uur voor in de auto te moeten zitten. Toch wel teleurgesteld. Had hoge verwachtingen na alle positieve reacties hier.
Vorige week pakket bij bakker opgehaald wat super was. Lekker en best veel. We eten daar al een week van
tamaramt schreef:[ [url=m/yhUlDr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net vd 2e keer ooit gebruik gemaakt van pakket van good to go. Na alle enthousiaste reacties hier van de spar heb ik net een half uur enkele reis in de auto gezeten voor een pakket en zwaar teleurgesteld thuisgekomen. Alles van datum vandaag.
Ghostattack schreef:Die producten zijn allemaal nog prima te gebruiken toch? Het is niet alsof het morgen ineens helemaal beschimmeld of verrot isVlees lekker in de vriezer stoppen, de rest in de koelkast en je kunt er nog prima van eten.
Eerlijk, ik zou dit pakket ook niet heel erg geslaagd vinden.. Maar dan puur om het feit dat ik geen spruiten, bloemkool en aardappels lust
Net vd 2e keer ooit gebruik gemaakt van pakket van good to go. Na alle enthousiaste reacties hier van de spar heb ik net een half uur enkele reis in de auto gezeten voor een pakket en zwaar teleurgesteld thuisgekomen. Alles van datum vandaag.
Floko schreef:Ineke2 schreef:Het is jammer dat ik in principe nooit kan s’ochtends, want zo’n onbijt buffet is niet verkeerd bij hotels. Van wat ik ken in elk geval
In het weekend is het ook, kun je dan niet?
Ik heb het al vaak overwogen maar nog nooit gedaan dus ben benieuwd.
Dayanara schreef:tamaramt schreef:[ [url=m/yhUlDr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap je reactie eigenlijk niet. Hier draait juist het hele concept om anders wordt het weggegooid?