Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SincereQ schreef:Ik kreeg een mail dat mijn box tijdelijk wordt aangepast naar 2 personen. Zonder bijbetalingBlijkbaar zijn boxen voor 2 personen makkelijker in te pakken dan voor 1 persoon. In de box van deze week zat ook al te veel voor 1 persoon.
Alwiene schreef:SincereQ schreef:Ik kreeg een mail dat mijn box tijdelijk wordt aangepast naar 2 personen. Zonder bijbetalingBlijkbaar zijn boxen voor 2 personen makkelijker in te pakken dan voor 1 persoon. In de box van deze week zat ook al te veel voor 1 persoon.
Naar aanleiding hiervan ging ik even kijken hoeveel dat dan scheelt normaal, maar serieus het verschil tussen 1 of 2 personen bij 5 maaltijden is maar 5 euro, daar schrok ik van
linoleum schreef:Meer dagen is best slim. Ik neem nu vaak 3 maaltijden voor 2 personen. Eet meestal alleen en soms eet m’n vriend dagje mee. Maar al vaker aan gedacht om meer maaltijden te nemen, als er genoeg zijn die me aanstaan.
Duhelo, laat je alles in koelkast en dan dat na 2 weken alles op is, of maak je dingen al eerder en dan in vriezer bijvoorbeeld?