Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lastig lastig, verstand versus gevoel...
Heb uitgebreid afscheid genomen van hem hahaha
Wat een sukkel zeg, je zou bijna wensen dat je zijn auto een zetje had gegeven 

Waarom is dat 's nachts? Doet je stofwisseling dan iets anders oid?
.
Laura82 schreef:Oh wauw, dat wist ik allemaal niet. Bij die eerste optie, met de krachtsport, raak je dan niet uit ketose?
En hoe lang is die korte periode dan?
Een nacht me volstoppen met koolhydraten moest ik maar niet doen haha, heb mn slaap veel te hard nodigWaarom is dat 's nachts? Doet je stofwisseling dan iets anders oid?
Leerzaam dit![]()
Ik raakte vanuit gewoon gezond eten naar kha in ongeveer 48 uur in ketose, maar dat zal waarschijnlijk afhangen van de hoeveelheid khd die je daarvoor gegeten hebt oid?
ik kom er op terug als ik meer weet en wellicht als ik het heb uitgeprobeerd als jullie mee willen genieten haha. gribaldi schreef:Ik snap echt niks van je uitleg over ketose, sec![]()
Is er een artikel waar in staat hoe of wat misschien?
Ik ben de draad even kwijt...
Je lichaam gaat in ketose omdat je hoeveelheid khd mindert?
gelukkig heeft ons lijf daar iets op bedacht, namelijk een toestand waarbij uit vetten alsnog die glucose gehaald kan worden en die toestand heet ketose. Maar aangezien het veel makkelijker is om glucose uit khd te halen zal je lichaam direct weer terugspringen in normale stofwisseling als je teveel khd eet. Of bedoelde je iets anders en snapte je dit al, haha, sorry
Laura82 schreef:Ik ben even kort aan het googlen geslagen, maar lijkt vooral gebruikt te worden bij flinke krachtsport/bodybuilding, heeft het wel ook nut/kan het als je dat niet heel fanatiek doet?
In 1 van die stukjes las ik ook dat groenten niet meetellen in je khd, maar zelf heb ik altijd geleerd dat alle khd meetellen?
Zolang ik vermoed insulineresistent te zijn lijkt dat me geen handige zet, na gelezen te hebben wat jij schrijft
IKEA verkoopt ze ook.