Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMercury schreef:Ik heb gisteren de hartige taart van Albert Heijn gemaakt die hier gepost werd. Dankjewel voor de tip! Was heerlijk! Ik wist niet dat zoete aardappelen zo lekker waren. Helaas vond in de filo deeg niet zo goed gelukt, maar dat kan best aan mijn eigen kook kunsten liggen
denice schreef:Hebben jullie het topic over bewerkt vlees en kanker al gezien? Wat een drogredenen worden daar weer gegeven om toch vlees etc te eten zeg.
Magrathea schreef:Aan de andere kant was ik laatst in Duitsland waar er letterlijk niks vegetarisch op de kaart staat (vis meegerekend dus).
269_life schreef:Magrathea schreef:Aan de andere kant was ik laatst in Duitsland waar er letterlijk niks vegetarisch op de kaart staat (vis meegerekend dus).
Kom naar Berlijn! Hier is het echt een walhalla voor vegansLaatst bij een restaurant geweest waar alles 'raw' was. Heel bijzonder (en bijzonder lekker), vooral het vegan kaasplankje
8nnemiek schreef:Haha Magrathea, briljante reactie van die kerel![]()
Berlijn, dat is mij ook wat verIk ga wel regelmatig naar een hondenshow in Duitsland van een kleinschalige windhondclub, en daar hebben ze buiten dan altijd zo'n echte Duitse smerige barbecue met vlees vlees en wursten en bier.. En dan binnen een grote saladebar waar gek genoeg bijna alles vegetarisch en zelfs veganistisch is
Heerlijk!
denice schreef:Ik ben dan wel weer 'bang' dat vervangende producten vol met allerlei rare stofjes zitten om het er maar op te laten 'lijken' zeg maar.
Tillie20 schreef:Oh dat klinkt ook lekker! Ik hou van pompoen en nu is het echt hét seizoen om daar gerechten mee te maken. Zijn dat gewoon van die pakketjes die bij de groenten liggen?
Ik zit er trouwens over na te denken om een blog te beginnen over budget vegan gerechten. Als ik namelijk vegan recepten zoek zie ik vaak een ingrediëntenlijst van 20 producten. Er zijn wel bloggers met budget vegan recepten, maar niet een blog die daar puur om draait. Ik ben student dus bijna al mijn gerechten zijn budget(onder de 2,50 per persoon).
denice schreef:Tillie20 schreef:Oh dat klinkt ook lekker! Ik hou van pompoen en nu is het echt hét seizoen om daar gerechten mee te maken. Zijn dat gewoon van die pakketjes die bij de groenten liggen?
Ik zit er trouwens over na te denken om een blog te beginnen over budget vegan gerechten. Als ik namelijk vegan recepten zoek zie ik vaak een ingrediëntenlijst van 20 producten. Er zijn wel bloggers met budget vegan recepten, maar niet een blog die daar puur om draait. Ik ben student dus bijna al mijn gerechten zijn budget(onder de 2,50 per persoon).
Nee, staat in de allerhande op blz 34 dacht ik
Leuk idee! Als je nog mensen zoekt die mee willen schrijven, ik doe mee!