Nou, de kids vonden de pepernotenrace fantastisch en ik heb lekker 10 pepernootjes meegesnoept en de paarden ook, trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NeverGiveUp schreef:O: havermout met soyamelk, frambozen, blauwe bessen, rozijnen en chiazaad.
T: mandarijn, handje dadels
L: twee bruine broodjes met hummus, kipfilet en tomaat
T: appel, handje pecanoten op school
T: 1 bonbon, 4 pepernoten tijdens werk
fleur_yen schreef:Vandaag:
O: 30 gram havermout, 12 gram rozijnen, 4 gram lijnzaad, 80 gram appel, kaneel/gember/nootmuskaat
D: 2 koppen koffie met wat gewone melk
L: smoothie, moet nog even kijken wat ik in huis heb 180 ml sinaasappelsap, 50 gram bevroren aardbeien, 50 gram spitskool, 80 gram appel, water, en een stuk powerbread met 6 gram geitenkaas
T: 30 gram boekweitgrutten met stroop en 18 gram healthy mix, 80 gram appel
A: half bord tagliatelle (gewoon witte, die moet toch ook is op) met zalm, ui, wat roomkaas en tomaat, andere helft een diepvriesgroentenmix
T: 65 gram witte chocoladeletter die ik in m'n schoen vond, dan is die maar weg![]()
B: nu voor het eerst sinds maanden weer is hardlopen, zal vast niet veel worden, maar is weer een begin!bijna 6 km in 37 min, en een laffe poging tot wat sit-ups, ging niet van harte vlak na het hardlopen.
D: 1 cappucino, water
Bhriseis schreef:Trouwens dames:
Als ik havermout als ontbijt eet, kan ik zes uur rondkomen zonder te willen snoepen/honger te krijgen. Eet ik het als lunch of avondmaal, heb ik na twee uur alweer honger en ik maak het exact hetzelfde als 's ochtends. Iemand een idee hoe dat komt?
Haha gezellig Phor! Kan me voorstellen dat de paarden het ook geweldig vonden!
Anoniem schreef:O: havermout met appel, lijnzaad, water en scheutje kokosmelk
T: -
L: 4 vk crackers met avocado, huttekase en rucola, 4 vk crackers met pindakaas
T: kwark met appel, havermout en lijnzaad
A: spinazie/ricotta/champignons/ei in filodeeg + stukje beef
B: 26 km fietsen, uur paardrijden
Dani_ schreef:Vandaag:
O: 2 dadels, 2 mandarijntjes, 1 banaan (niet genoeg tijd om een fatsoenlijk ontbijt te maken);
T: 2 vk cracottes met appelstroop;
D: 1,5 liter spa en een aantal koppen groene thee
L: 2 zuurdesemboterhammen met auberginepuree, plakjes avocado, tomaat, blaadjes rucola, gehakte walnoten en pijnboompitjes. Bakje rauwkost van wortel en gele paprika.
T: krentenbol met roomboter
NeverGiveUp schreef:Bhriseis; Misschien omdat je dan actiever bent, je stofwisseling sneller gaat midden op de dag, of je vertering of zo?NeverGiveUp schreef:O: havermout met soyamelk, frambozen, blauwe bessen, rozijnen en chiazaad.
T: mandarijn, handje dadels
L: twee bruine broodjes met hummus, kipfilet en tomaat
T: appel, handje pecanoten op school
T: 1 bonbon, 4 pepernoten tijdens werk
T; Volkoren beschuitje met hummus, tomaat en alfalfa
A; Tosti (1 broodje) met appel en kaneel. Daarna een tosti met 1 avocado, 1 tomaat, 1 gekookt ei en drie plakjes kaas. (Aanrader, heel lekker)
Toetje bakje granaatappel en een sinaasappel
T; Twee rijstwafeltjes met beetje hagelslag
KarinvdM schreef:O: overnightoats met chia, DV-fruit en Griekse yoghurt
L: Spinaziesoep en roerbak van courgette, champignons, paprika en cherrytomaatjes. 2 dadels.
T: Warme choco van cacao, amandelmelk en water. Galia.
A: Hachee met knolselderijpuree. Warme custard.
T: 1 salmiakbal, plakje rookvlees
D: Groene thee, water en Slimpie.
Bhriseis schreef:Jup, zonder problemen... Des te meer sinds ik op mijn suikerinname ben gaan letten. Ik vlieg altijd van hot naar her in de voormiddag en denk dan ook niet aan honger. De zaterdag ontbijt ik om 08.00 u en heb ik van 10.30-12.30 balletles; inclusief een heel eind reizen. Dan eet ik pas weer om 14.00 u. Als ik gewoon thuis ben eet ik wel al om 12.00 u, maar dat is dan eerder uit gewoonte, van 'Oh, het is lunchtijd'. Maar 's middags, of 's avonds heb ik echt heel snel weer honger, en dat heb ik veel sneller bij havermout.