Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Maart_ schreef:@Taartje, Ah nee he, ik heb me nog zo laten voorlichten bij de drogist (zij deed zelf ook aan amber), maar helaas... Ik ga het nu in ieder geval wel opmaken, want was alsnog pittig prijzig! Ik zal je merken eens opschrijven en kijken of ik het ergens kan krijgen... Waar heb jij het gekocht?
@Sonja, ik heb ook droog, pluis én krullen! Dus die shampoo ga ik zeker onthoudenDe glans is vaak ook ver te zoeken helaas. Waar heb je die gekocht..?
Is kokosolie trouwens niet heel vet voor je gezicht..?
Make-up is voor mij ook alleen wat mascara, met uitgaan wat oogpotlood en voor de vervelende plekjes een klein beetje foundation. Maar make-up is niet conserveermiddel vrij te krijgen zeker? Is natuurlijk niet bepaald natuurlijk haha.
Vind het zelf nog wel een lastig onderwerp, aangezien ik niet zo wijs wordt uit de achterkant van de potjes en tubes... Weet alleen dat als er getallen bij staan het niet goed is

_Maart_ schreef:Die sites zien er goed uit, dank je!
Echt zonde dat je inderdaad verkeerd wordt ingelicht..![]()
@Taartje, heb je met jouw shampoo last van veel klitten?
Esther_ schreef:Misschien moet ik toch maar eens de geitenjoghurt gaan proberen. Het is meer het idee dat het niet lekker is, omdat geiten stinken

_Maart_ schreef:Dat had ik eerst ook! Moet toch wel minimaal 4 uur op mijn ontbijtje kunnen teren, daarom doe ik minimaal 50gr groente en een hele zoot havermout erin, zal zo'n 20 gram zijn.
Als je ze te vloeibaar vindt kan je er ook gewoon minder vocht bij doen? Dat maak je natuurlijk helemaal zelf uit. Wel doe ik er zelf altijd melk bij omdat ze dan wat romiger worden, met alleen water vind ik ze te waterig.
Edit: je zou ook yoghurt ipv melk/water kunnen gebruiken, dan wordt hij nog dikker