Colway schreef:Mara...das voor mij inderdaad de reden om te gaan sporten...hoef nietecht gewicht kwijt maar wil fysiek beter en dus strakker in mijn vel zitten...slank strak conditie en gezond...lijkt me heerlijk...wordt dit jaar 30 echt een verschil met toen ik 25 was...bah haha
Hahaha, ja ik ben blij dat ik toch enige motivatie weer krijg om te sporten op me 21ste en dan ben ik nog maar 21. Maar als ik bedenk hoe lenig en sportief ik vroeger was! Altijd paardje spelen wat betekende rondjes draven en galopperen (stappen was saai dus dat deed je dan ook niet
) over hindernissen in de bak springen, ervandoor gaan wat betekende enorme sprintjes trekken. Moet er nu niet meer aan denken.
Zou volgens mij dood neervallen. En de spagaat dus of met gestrekte benen en dan met je handen plat de grond raken. Blijf nu sneu halverwege hangen en heb dan al pijn. Haha. Ik had/heb het zelfs nog met paardrijden, ik rij maar eens in de 2 weken paard en de galop, conditie was daar echt 0,0 waardoor ik gewoon niet met de groep kon meegalopperen. Dat was ook een enorme reden om te gaan hardlopen, ik wil gewoon kunnen galopperen zonder buiten adem te raken, ben geen vrouw van 50, kom op zeg.
En ik zal het laten weten van de preischotel!