Of een paard Ja ik vond ze niet zo heel lekker deze. En vergat E ook altijd te eten. Heb ik laatst ook met een zak peren gedaan waarmee hetzelfde aan de hand was
Hihi ja perenmoes, niet appelmoes waar het wel op leek in mijn zin Ja was lekker! Beetje warm maken, en met een bolletje ijs erbij, yum! Wel natuurlijk met grote hoeveelheden suiker en kaneel
Lekker! Ik heb vandaag frittata's gekocht. Geen idee wat het is, het ziet eruit als een soort quichebroodje. Lekker in elk geval ga maar even koken nu! Hongerrrr
Ik heb: shiitake en paprika, en tomaat en basilicum. Ik ga er eentje nemen denk ik
Renske_M
Geplaatst: 17-04-12 20:54
Mmm, ik krijg wel weer honger van alles wat hier voorbij komt!! Die rode linzencurry, is dat een dal ofzoiets? Heb ik ook es gemaakt en vond ik errrug lekker!
Frittata is goedgekeurd! er staat op de verpakking dat hij in de pan moet maar ik heb hem in de oven gedaan. Ook lekker en je krijgt er een mooi korstje op. Pas wel op, de binnenkant is echt 500 graden als ie net eruit is. Ondanks dat de oven maar op 200 stond, ja
Ik de javaanse schijf! Die gevulde dingen zijn mijn stijl niet.
Emytje
Geplaatst: 18-04-12 17:20
De Deen had van eigen merk bepaalde filetburgerdingen. Die vond ik het lekkerste. Geen droge meuk. Helaas liggen ze hier niet meer. De filetburgers van Qorn vind ik ook nog wel te eten. Voor de rest vind ik vrijwel alles maar zozo. Geef mij maar tofu, dan marineer ik het wel zoals ik het wil.
Bahhhh ik heb echt nergens trek in. M'n ma ook niet, dus schiet lekker op . Ga maar even naar de winkel, misschien dat ik nog op goede ideeën kom..
Colorado
Geplaatst: 18-04-12 18:12
Douce schreef:
Ik de javaanse schijf! Die gevulde dingen zijn mijn stijl niet.
Dat is die roodachtige toch? Die eet ik ook het liefst, lekker gekruid Gevulde burgers vind ik echt niet te vreten, zeker niet die met 'ham en kaas' er in, bah!
Ik vind die gevulde burgers ook maar niks Het liefst heb ik gewoon een simpele 'burger', hij heet ook alleen maar burger geloof ik Of vegetarische balletjes, die vind ik ook erg lekker! Die javaanse schijf heb ik nog nooit gehad, is een aanrader dus?
Hij is wat pittiger dan de meeste dingen, dus als je van iets pittiger houdt wel. Het is geen mond-verbrand-ding hoor, mijn indische tante zou hem maar flauwtjes vinden
Ik vind het alleen wel altijd jammer als ik op mijn werk maak en ze maken iets voor mij. Niet omdat het niet lekker is, nee ik werk in een restaurant. Het probleem is dus als ik het thuis namaak dat ik het net niet zo lekker krijg haha.
Ik heb kofta gegeten gisterenop mn vereniging. Was erg lekker, ben vergeten te vragen hoe ze die balletjes heeft gemaakt, beetje stom ze waren echt lekker, ik had alleen in een heel bord maar 3 balletjes. Beetje weinig.
Je moet ook maar één zo'n frittata per keer eten..! Dan is het maar 1,50/stuk en dat vind ik wel okee voor een keer.