Sushi liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

superrizzo

Re: Sushi liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 09:24

We hebben besloten dat we Morgen naar Enjoii Tilburg gaan... ervaringen ???

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 10:16

Er staan er veel in het topic :j even terug lezen of linksonderin in het "zoeken naar" vak "enjoii" intypen

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:40

Hoe weet ik dat die verse tonijn geen Fukushima I (grote oceaanwater) gedronken heeft?
Alleen een half uurtje erin rondzwemmen is al teveel voor een gezonde sushi-vis :Y)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 12:01

Volgens mij kun je dat niet zeker weten, maar ik ga er altijd vanuit dat daar vast wel op gelet wordt en anders moet je toch ergens aan dood gaan :+

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 13:50

Mijn reactie op je vorige bericht superrizzo ;)

urselin schreef:
superrizzo schreef:
Welk al you can eat restaurant is leuk in de buurt van oosterhout NB

We zijn nu 3x bij KOI in Tilburg geweest maar willen iets anders.

Enjoii in Tilburg _/-\o_
Veruit mijn favoriet, Koi vind ik behoorlijk minder :o

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 13:55

Ik heb het even opgezocht en volgens mij hebben we een goede beslissing gemaakt ;)

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:07

purkie schreef:
Hoe weet ik dat die verse tonijn geen Fukushima I (grote oceaanwater) gedronken heeft?
Alleen een half uurtje erin rondzwemmen is al teveel voor een gezonde sushi-vis :Y)

Denk niet dat de verse tonijn/zalm geïmporteerd wordt vanuit Japan, dan zou sushi helemaal onbetaalbaar zijn :+

Was weer heerlijk bij Tokyo Cafe, alleen hebben ze de gefrituurde garnaal sushi uit het basic menu gehaald :\ Halsmisdaad ...

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:07

misschien is die tonijn daar wel eerst langs gezwommen
~~~~~~ :j

(de wereld is een vissenkom)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 10:57

Woon in Bladel, een heel klein durp, maar daar hebben ze sinds kort een sushi restaurantje... ben benieuwd... nu ff nog wachten want ik ben zwanger, maar ga het next year zeker proberen!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 11:48

Gisteren naar Yume geweest. DRAMA met parkeren, waren kats verdwaald :')
Komen om 20.10 binnen, om 20.00 een reservering, zaten uiteindelijk pas om half 9 aan tafel. Drukte de pret enigszins, maar de sushi was geweldig!! Crispy sushi absoluut de grote favoriet en eindelijk de banaan maki ook gehad die ook lekker was :j
Wat de pret wel erg drukte, was het personeel. Meerendeel liep gewoon langs je heen als je iets te drinken wilde bestellen, kaart wilde doorgeven etc. We hebben bijna een kwartier met lege glazen gezeten.. Beetje jammer. Maar goed, voor die prijs, dikke prima :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 12:25

Dat is inderdaad minder Roxxiejj, dat hoort ook niet vind ik :n Personeel was toen ik er was, prima in orde, maar het was toen ook helemaal niet druk..
Ik mag morgen weer, jeeeeej *\o/*

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:57

@ Roxxiejj: Dat hadden wij hier in Diemen ook bij de Hachi op een redelijk drukke avond..
We hebben zeker 30 min. zonder drinken gezeten en het blaadje ophalen en terug brengen was ook echt heel langzaam!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 18:08

Soto en Sakana in Den Bosch zijn dan wel een aanrader, goed eten, goed en snel drinken en betaalbaar!!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:46

Ik heb ook andere ervaringen bij yume. Vriendelijk en snel personeel. Gisteren naar shabushabu den haag geweest. Een flinke tegenvaller na sumo dh en yume. Sushi was niet zo heel lekker en het kwam echt over als een vreetschuur.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:18

Mijn eerste keer Yume was ook perfect!
Gister de tweede keer was helaas iets minder, begon goed maar naar mate het drukker werd vond ik de bediening minder. Onze sushi kwam wel, maar de warme gerechten kwamen niet, terwijl mensen naast ons al wel alles hadden.. Waren ze inderdaad vergeten. Aan t eind hadden we nog ijs en fruit besteld, na 20 minuten (we zaten er toen al bijna 2.5 uur O:) ) Zijn we maar opgestaan, en bij t afrekenen gezegd dat de laatste ronde niet was gekomen. Bleek onze kaart spoorloos te zijn :') Maargoed, het was weer erg lekker! Ze moeten alleen wel secuur blijven als t restaurant helemaal vol zit

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 15:36

Mijn ouders waren er gister ook en die ervaarden hetzelfde inderdaad :j ben benieuwd hoe het vanavond is

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 08:08

Ik ken Yume helemaal niet, is dat een keten in een bepaalde regio, of...?

Zondag sumo was weer goed te doen. Geen foutjes, snel het eten op tafel, top. Nadeel was dat we niet konden parkeren en dat we een kwartier te laat waren. Normaal gesproken doen ze nooit zo moeilijk en wordt het gewoon een kwartiertj opgeschoven, maar hier werd toch echt de oorspronkelijke tijd aangehouden. Ach, met die snelle service waren we nog binnen de tijd klaar, dus geen klagen :D.
Hoe eerst Shabu toch wel tot mijn favorieten behoorde, is die helemaal weggezakt en is Sumo daarvoor in de plaats gekomen. Ligt zeker aan de vestiging, maar die in Den Haag en Rotterdam vind ik super. Scheveningen vind ik weer verschrikkelijk.

Binnenkort eens naar Delft, daar is een nieuwe geopend.. Yosshi ofzoiets.. Iemand ervaring mee?

Toch.. Zelfs de sushi-bars halen het hier bij lange na niet bij de kwaliteit die ik in Afrika had.. Méén, wat wil ik graag terug, al is het alleen maar voor de sushi :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 11:07

Yume is geen keten, maar een nieuw restaurant in apeldoorn :) ze zijn nog niet zo lang open en hebben nu een openingsaanbieding van €14.75 all you can eat, dus dat is volgens mij de reden dat het hier zo vaak voorbij komt :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:28

Wat houd een all you can eat eigenlijk in? :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 13:01

Dat je een bepaalde tijd (meestal 2u of 2,5u) onbeperkt kan eten voor een vaste prijs :D :9
Ideaal dus voor mijn studentenportomonnee :D

RinskeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:05

Dat is zeker goedkoop inderdaad! Ik houd ontzettend van Sushi, maar mijn vriend niet, ik eet het dan helaas ook bijna nooit -O- . Maar je kunt me er 's nachts voor wakker maken hoor, heerlijk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:39

Ah okee, bedankt :). Had wel een paar pagina's terug gelezen, maar kon het niet vinden en had even geen tijd om 52 pagina's terug te bladeren :).
14.75 is wel heeeeeel erg goedkoop zeg! Is maar goed dat dat hier in de buurt niet is, dan had ik er 3x per week gezeten vrees ik :')!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:46

Wauw! Toch maar een keer richting Apeldoorn rijden dan!
Tot wanneer loopt deze aanbieding?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 14:49

22 dec volgens mij

Daarna willen ze over op de normale prijs (€24,50)
Denk persoonlijk dat ze dat veel klanten gaat kosten en dat ze de aanbieding misschien nog langer doorzetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:13

Sumo Hilversum is ook jumjum :9