Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Ja die hadden ze bij onze Makro weer niet (die was slecht bevoorraad op dat gebied helaas) heb wel 4 van die kunstof tipjes meegenomen van wilton, die hadden ze wel namelijk.
Falona schreef:Eleionomae schreef:Ja die hadden ze bij onze Makro weer niet (die was slecht bevoorraad op dat gebied helaas) heb wel 4 van die kunstof tipjes meegenomen van wilton, die hadden ze wel namelijk.
Die kan je dus ook op die ready-to-use tubes schroeven. Ik heb die toen laatst ook meegenomen toen ze die bij ons eindelijk eens hadden, maar eigenlijk nog niet veel gebruik van gemaakt.
Misslolliex schreef:BrittKitt schreef:Met een ring er omheen die je erop kan schroeven
Dat heb ik ook, je hebt een plastic mondje die je binnenin doet, dan kan je aan de buitenkant de tip er opzetten en die vastmaken met de ring;
Die plastic ringetjes die je rechts zit bedoel ik. De ring schroef je er aan de buitenkant omheen
*edit; lees het nou nog een keer en dan klopt mijn ding nietTwee tips over elkaar, hoe zet je dat idd vast?
Dat spuitmondje moet je in de zak doen, dan even helemaal na beneden duwen tot die vast zit.