fargo schreef:Red_Savage schreef:Nou, het gaat me ook niet alleen om die opmerkingen hoor. Echt niet, ik ben gewoon waanzinnig gefrustreerd over mijn gewicht, en die opmerkingen zijn gewoon nog een schepje er boven op.
maar je hebt wel gelijk hoor.
Ik heb nog steeds het idee dat je erg weinig eet en dat je daarom niet afvalt, ik vind jouw lijstjes toch altijd redelijk kort en weinig tussendoortjes zeker vergeleken met de rest. Jouw lichaam zit vlgs mij gewoon in spaarstand en als je dan zo zuinig eet blijft dat misschien ook wel zo. Wel echt heel vervelend voor je!! Misschien inderdaad eens een goede dietist voor specifieke methode of zo benaderen en daarmee aan de slag? En niet te veel zelf proberen? Ik weet het ook niet hoor, maar dat valt me gewoon op en je zit er zo mee..
Tsja ik durf echt niet meer te eten. Ik heb echt wel (ook langere) periodes gehad, waar ik een eetschema had van een 'gemiddeld' mens. Dus ook minsten 4 sneetjes brood per dag, met gezond beleg, wat yoghurt tussendoor, stevig avondeten, wat meer fruit op en dag etc. Nou echt, aankomen dat ik deed...
Ik heb ook gedacht aan een dietist, maar allereerst heb ik daar echt geen geld voor. En al zou het gratis zijn...ik ben gewoon bang dat het fout uitloopt. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam heel anders is, en als ik dan zelf de controle niet meer heb....