Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die was toen echt helemaal gaga 

ik ben niets gewend, wat dat betreft, nou, ik had het idee dat ik GEEN controle had over mezelf. Eerst een dikke lachbui, toen al direct erachter aan een vreetkick en toen was die uitgewerkt en kon ik niet meer zelf denken 
Recept netjes opgevolgd, maarja als ze er een dikke fout in zetten...
Ik zal zo even een foto maken voordat ze op zijn. Maar het zijn dus opgerolde broodjes met kaneel en stukjes appel of chocolade ertussen. En omdat ik ze heel lang heb laten rijzen zijn ze heel erg luchtig. 

Dan vet je een muffin bakplaat in(ik had genoeg voor 24 muffins) en rol je de lap op en snij je er stukken van. deze leg je in de muffin vormen en laat het nu onder een theedoek nog een uurtje rijzen ( of gewoon tot ze echt groot zijn geworden) en dan bak je ze 15 minuten af in 180 graden voorverwarmde oven. En dan smullen maar
In Zweden hadden ze er ontzettend heerlijke dus ik ga nu een zweeds recept uitproberen.

. Dus toen heb ik alles verkuimeld en er de topping doorheen gedaan, en dat geboetseerd op de onder helft. En hij was lekker. En ik had een merengue lemon pie gemaakt, die was echt goddelijk. En ik had nog een lekker groot stuk over, kom ik beneden heeft mijn moeder het hele stuk op...
En nu zegt ze dat ze zich schuldig voeld en een nieuwe gata mekn voor mij, maar ik vind het gewoon niet leuk dat zij altijd alles opeet. want uit dat stuk dat over was konden zeker nog 3 stukken gehaald worden.
dus ik wil zowiezo hummingbird nog gaan bestellen. veder heb ik wel van wilton een muffin bakblik gekregen, maar dan echt mega groot. dus echt amerikaanse mega muffins

heerlijk, ik ga het recept overnemen!
Ik wou het ook weer wat gezonder aan doen, maar als ik dan wat bak, zorg ik gewoon dat ik overdag wat minder eet en dan kan ik 's avonds een lekker dessertje eten