Ik wist niet meer of ik die nou wel of niet geplaatst had. Kreeg hem toen niet geplaatst en heb nog een snelle poging ergens tussendoor gedaan maar wel dus. Dan hebben jullie nog een carrot cake tegoed.
Ashleey_
Geplaatst: 04-05-10 16:24
LetsgoKelly schreef:
Is ook maar een 12cm taartje dus lijkt al snel heel wat. Maar wordt aan gewerkt..
0.5cm vind ik trouwens wel erg weinig?
Ligt eraan denk ik wat voor vulling.. bij mousse o.i.d. heb ik denk ik ook wel 1 cm hoor!
Gisteren hadden ze bij Cake Boss ook een taart gemaakt voor een soort hawaii feest.. echt super gaaf! Ananas maskers, bloemen, vulkaan etc.
Anne.
Geplaatst: 04-05-10 16:30
Ik heb ideeen nodig! Straks komt mijn bestelling met taart-spul waarschijnlijk binnen! Daarbij heb ik blauwe fondant besteld. Nu is het zo dat ik ook nog wat boetseer-marsepein in huis heb.. en daar wilde ik dus mee gaan decoreren. HEt wordt gewoon een taart met een twee lagen gevuld met botercréme en iets van aardbeien/frambozen vlaaivulling. Nu was dus mijn vraag hoe ik mijn taart het beste en leukste kon decoreren. Het wordt dus een blauw geheel en ik heb genoeg marsepein in de kleuren Roze/rood, geel en groen..
*Koos Inspiratieloos*
Ashleey_
Geplaatst: 04-05-10 16:31
oooja klopt! Heb ik een heel klein stukje van gezien!
Bij blauw denk je al snel aan iets met water... of je gaat vor lucht met een regenboog? En onder aan de regenboog een pot met goud? En als je wit hebt!? Wolkjes?
Anne.
Geplaatst: 04-05-10 16:41
Met die wolkjes is een leuk idee! Alleen ik heb niets wits in huis Misschien een visje ofzo erop.. Het hoeft trouwens niet per sé een afbeelding o.i.d. te zijn...
Polly_
Geplaatst: 04-05-10 16:42
Ik heb dit topic al een hele lange tijd gevolgd, maar gister heb ik me er aan gewaagd en heb ik samen met een vriendin de pig in the mud taart gemaakt! En hij was lekker We hadden een cakemix gebruikt, met daar tussen bokkepootjesvulling. Op de bovenkant hadden we gesmolten chocola gedaan, en de varkentjes natuurlijk! Ik ben nu foto's aan het uploaden!
De foto's zijn bijna klaar! Ik ben trouwens niet zo'n prof als jullie hoor, dus verwacht er niet al te veel van! Maar alvast een voorproefje van een biggenhoofdje:
Ik vind alle taarten er zo gaaf uit zien, maar smaken ze ook echt lekker? Jam ertussen ofzo klinkt niet echt super.. Kan je er ook gewoon stukjes appel (schijfjes net als bij appeltaart) indoen? Of moet er ook echt veel deeg etc tussen zitten?