heb net trouwens cijfers gehad, beide werkstukken een 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Planning voor vandaag:
O: wasa met halvajam, shake van modifast
T: snack a jack, 2 speculaasjes
L: 2bb met kaas, cup a soup, nectarine
T: wasa, halve liter vifit
D: ?
T: Waterijsje, verse ananas
Beweging: uur fietsen, 20 minuten wandelen, afhankelijk van het weer vanavond nog een uur wandelen
K_im schreef:Ik snap dat ook nooit zo, natuurlijk is een 8 beter dan een 7. Maar voldoende is voldoende en daar ga je mee over of daar slaag je mee? Waarom die extra moeite?
WendyBZ schreef:o: 3 dubbele volkorencrackers (6 dus eigenlijk) met kipfilet, 30+kaas en vruchtenhagel
t: necatrine en ontbijtkoek broodje met kaas/ham/komkommer
l: twee meerzadenboterhammen met kipfilet en komkommer
t: appel en ontbijtkoek, misschien nog een broodje
a: geen idee, ik denk iets met vis![]()
t: yoghurt met fruit
Madeira_ schreef:Vanmorgen op de weegschaal, nog is afgevallen, nu 38 kilo. (
Aeris schreef:O: Activia Cocos + 2 vkb met kipfilet + koffie + fruitsap
T: Ananas
L: 3 vkb met filet de sax (2) en kipfilet (1) + 1 kom verse groentensoep (groentenbouillon)
T: Ananassmoothie (met magere melk om zuivel aan te vullen)
T: Stukje watermeloen
A: Rijst met kip -> Gegrilde kip met appelmoes en aardappelen uit de oven
T: Watermeloen
odetteke schreef:WendyBZ schreef:Iets anders, heb tussen 9-15 maar twee keer een kwartier pauze, moest dus echt even flink dooreten. Ga vanmiddag nog sporten, ik denk dat ik voor ik ga sporten nog wel een broodje eet, anders red ik het niet tot het avondeten.
Kan je niet tijdens je werk wat eten?
SaNNeS88 schreef:meiden, we kregen vanochtend een telefoontje van de dierenarts... onze lieve Moos is niet meerhij is gisteravond langs de weg gevonden, aangereden, hij was al overleden..
er was gelukkig niets aan hem te zien, hij heeft waarschijnlijk een tikje tegen zijn koppie gehad.. een mevrouw die langs die weg woont, heeft de dierenarts gebeld en die hebben hem opgehaald... Moos heeft maar 2 jaar mogen worden...
Rust zacht lieve Moos...
Moos: 04/07/07 - 06/07/09