benangelique schreef:oh, zo is mijn dag uiteindelijk geworden. iemand zin om er een calorieencheck op los te laten?
o: kom yoghurt met cruesli en kop thee
t: x
l: 2 lu granenkoeken (53 cal pst)
a: patat met en sperzieboontjes, glas spa en fruit
t: pot thee
Geen idee wat 't is aan kcal maar vind het wel weinig. Die pot thee telt niet mee, thee is alleen water met een smaakje. Waarom geen tussendoortjes?
ben ik het helemaal mee eens en dit is voor mijn doen ook geen normale dag. altijd als ik vakantie heb of vrij ben heb ik het zo druk, dat ik niet toe kom aan mijn eten.
gisteren naar antwerpen geweest. was erg leuk, maar barstte aan het einde van de dag van de pijn in mijn knie. heb ook heel slecht geslapen, want iedere keer als ik mijn bovenbeenspier aanspan om me om te draaien verga ik van de pijn. gekke is dat je niets ziet aan de buitenkant van de knie. hij is niet dik, rood en gloeit niet ofzo.
mijn eten van gisteren:
o: kom magere yoghurt en cruesli
t: snelle jelle
l: baquette met brie en tomaat, softijsje
t: bak popcorn (gingen naar de bios daar)
a: grote loempie van de chinees en half kommetje tomatensoep
tja, vandaag is maar de vraag hoe en wat. eerst moet hans uit bed komen om mee te gaan boodschappen doen, want we hebben niets in huis en met mijn knie kan ik niet autorijden. kan de koppeling niet indrukken. ga dus ook niet naar noby, die wordt gedaan door mijn instructrice gelukkig.
wat een gave tatoo trouwens! en dat oor... kan je wel een beetje slapen of is dat niet de kant waar je op ligt?
march; hoe is het nu met je?
uk; heb je al je eten nog opgekregen tussen de middag zodat je kon gaan spinnen?
topictitel is goed trouwens, wie gaat een nieuwe openen?