Lay_D schreef:Gisteravond uit eten geweest, [ Afbeelding ] Ziet er heerlijk uit, was het in de buurt?
pinto_1 schreef:Lay_D schreef:Gisteravond uit eten geweest, [ Afbeelding ] Ziet er heerlijk uit, was het in de buurt? Het was bij de Beren in Emmen.
PastaLunchen met een saladeWraps met groente en vega schnitzelCurry noodles met gyoza’sEn nu lunchen met naan pizza
Geen brood meer in huis en zoveel ijzel dat ik met 2 kinderen de deur niet uit wil, gelukkig vond ik nog ergens een zakje gist.
Gister krieltjes uit de oven,sla en kipfilet in een romige witte wijn saus.Ik had nog erg veel saus over, die vandaag gebruikt bij de gevulde pasta.
Rinkex schreef:Okonomiyaki Voor de lunch. [ Afbeelding ]Dat is zooo lekker, alleen hebben geen bakplaat in huis.
Siggislief schreef:Rinkex schreef:Okonomiyaki Voor de lunch. [ Afbeelding ]Dat is zooo lekker, alleen hebben geen bakplaat in huis. Kan ook prima gewoon in de koekenpan, doe ik hier ook.
xPabloBokt schreef:Kan ook prima gewoon in de koekenpan, doe ik hier ook.Binnenkort dan maar even proberen, en vooral de spullen halen.