Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Passival schreef:hmm lekker bollino vla.. Ja ik neem mezelf altijd voor dat ik in het weekend iets lekkers mag en halverwege de week. woensdags of vrijdag, op deze manier heb ik bijna nooit zo'n bui dat ik allmaal lekkere dingen opeet
Ik haat ook warme dranken. Dus ook geen thee en koffie ofzo. En alchocol drink ik HEEL af en toe...
Spetterlover schreef:
ik eet iedere dag wel iets lekkers eigenlijk. Alleen in minder grote hoeveelheden dan dat ik eerst altijd deed

dus zal morgenochtend wel flink zwaarder zijn dan vanochtend.. maarja,

I know, ik heb een blender en zo'n shake is heerlijk. En natuurlijk altijd beter dan geen fruit eten. Maarrr idd, als je de schil eraf haalt heb je de voordelen van de vezels niet meer. Bovendien geldt bij alle sapjes: Omdat het al ' geperst' is, hoeft je lichaam dat niet meer te doen. Dus als je spaje of stuk fruit naast elkaar zet, kan je beter voor het fruit kiezen. Plus dat de suikers uit het sap je bloedsuiker snel laten stijgen. Sapjes dus lekker in het weekend doen, en door de weeks een gewoon stuk fruit pakken 
Nu nog dat vet eraf zodat ze nog beter te zien zijn

Ik heb ook wel eens een theelepen doorgeslikt met wat water, bij gebrek aan yoghurt.
Als er iets slecht is... brrr
Ik kan me dat van die zoetjes dan ook niet voorstellen, gebruik al zoetjes zolang ik me kan herinneren. Maar het ligt er volgens mij wel aan welke je neemt, ik vind de hermesetas niks, maar canderel of suiker proef ik geen verschil meer in!