Dat ziet er lekker uit. Mag ik vragen wat het is/vandaan komt? Eventueel een linkje naar het recept?
Ik kort vanavond nog de deur uit voor een vergadering. Dus lekker makkelijk uit de vriezer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miesemuisje schreef:Iemand nog een lekker vega recept met spruitjes?ik kook ze altijd en eet ze dan met wat mosterd, verder kom ik niet
wil er toch eens wat anders mee maken.. kan dat wel met vega spekjes maken maar dat is het dan denk ik ook niet..
Yv_ schreef:Ik heb ook een keer (een soort van) borek gemaakt, maar die had geen vulling in het midden maar juist tussen alle laagjes bladerdeeg. Tijdrovend klusje, danlijkt me dit veel handiger, dus ik ben ook benieuwd naar het recept.
Klaar voor een nieuw calobom-probeersel?
De vulling is (nouja was :’) ) zo fantastisch dat ik gewoon nieteens trek heb in avondeten
[ [url=m/DF2dKb.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Nancy schreef:Yv_ schreef:Ik heb ook een keer (een soort van) borek gemaakt, maar die had geen vulling in het midden maar juist tussen alle laagjes bladerdeeg. Tijdrovend klusje, danlijkt me dit veel handiger, dus ik ben ook benieuwd naar het recept.
Klaar voor een nieuw calobom-probeersel?
De vulling is (nouja was :’) ) zo fantastisch dat ik gewoon nieteens trek heb in avondeten
[ [url=m/DF2dKb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou, door jou foto heb ik intussen een kinder bueno cheesecake in de koelkast staan om op te stijven